Nesimtiri amutitoare
Â
Nimic din ce se întâmplă în jurul nostru nu ar trebui să ne surprindă. Și totuÈ™i, nu de puține ori, rămânem literalmente blocați de fapte ale semenilor noÈ™tri de care nu-i credeam în stare. Bune sau rele, născute din voință sau din întâmplare, acestea ies din regulile educației noastre traditionale de ființe sociale, È™ocând mai ales prin dispreț față de normalitate È™i față de bunul simț comun.
Au trecut mai mult de două săptămâni de când nu am mai scris niciun articol pe acest blog. Ce se întâmplă? – am fost întrebat. M-au speriat, m-au arestat, mi-au tăiat frânele de la maÈ™ină, m-au sucit?
Răspunsul meu se încadrează cumva în logica acestui tip de întrebare. Da, recunosc, mi-au făcut ceva care să mă determine să tac o vreme: m-au amuțit cu nesimțirea lor!
Ce faci când vezi un tată, cu aparențe de om întreg la minte, educat È™i spilcuit pe deasupra, descendent dintr-o etnie care s-a autodefinit drept pură, că se deschide ca un boschetar la prohab în față unei țări întregi È™i-È™i violează, zâmbind tâmp, propria fiică? E drept, el nu are copii naturali (se apără È™i natura asta cum poate), dar pe domniÈ™oara Constituție a adoptat-o la înscăunare cu toată morga împrejurării È™i a jurat să o apere ca pe ochii din cap, mai presus de oricine È™i de orice?!
Eu, unul, am amuțit în fața acestei incomensurabile nesimțiri. Mai e puțin È™i se împlineÈ™te o lună de la oribila împerechere a lipsei de onoare la cel mai înalt nivel cu propovăduirea deÈ™ănțată a onoarei.
Constituția României e acum fiica ta, dar, în egoismu-ți sălbatic, nu numai că ai smuls È™i ultima pânză protectoare de pe ea dar te-ai năpustit cu toată greutatea ta de „žscula cea mai mare din parcare” (adică din statul român) să o profanezi, să o sfâÈ™ii, să o însângerezi, să o oferi haÈ™tagienilor revanÈ™arzi care te susțin drept marele dar, marele fetiÈ™ de masturbare în grup al momentului.
Da, am fost amuțit, o vreme, de un spectacol al stricăciunii umane care nu credeam că poate pătrunde atât de sus È™i nici că poate arăta atât de hidos.
Am asigurat aici, în fața cititorilor acestui blog (nu foarte mulți, dar importanți pentru mine) că hotărârea CCR nu are cum să nu fie respectată de întâiul protector al Constituției. M-am inÈ™elat! Iată că are!
Pentru că, trebuie să recunoaÈ™tem, există È™i copii care-È™i ucid părinții, există È™i tați care-È™i violează fiicele, există È™i preÈ™edinți care urinează coroziv pe blazonul țării care i-a ales.
Scrisoarea celor 12 ambasadori se înscrie È™i ea în aceeaÈ™i micțiune toxică cu care ni se pârjoleÈ™te tot mai des demnitatea națională, cerându-ni-se în plus È™i recunoÈ™tință pentru că ar fi, vezi Doamne, o ploaie de vară, grijulie, întremătoare. Revoltător nu este atât conținutul acestei scrisori ci, mai ales, ceea ce ea nu spune. Nicio vorbă despre protocoale, nimic despre abuzurile strigătoare la cer din justiție, nici cea mai vagă referire la necesitatea respectării Constituției.
Nesimțirea marilor puteri nu mai este, însă, un secret pentru nimeni. Doar că ele, la adăpostul deciziilor colective, au grijă să nu-È™i îngroape liderii în haznaua acțiunilor lor excrementale. Noi nu avem astfel de precauții. Din contră, plantăm haznale – capcană pe la mai toate dregătoriile unde mai ține cineva capul sus, doar – doar România va ajunge o hazna – ocean moartă, fără valuri, fără flotă, fără comandanți, fără pavilion.
Suntem confruntați, în acest an preelectoral, cu niÈ™te nesimțiri amuțitoare.
După cele descrise mai sus mie mi-a trebuit (È™i încă îmi mai trebuie) un timp de recuperare.
Lucrurile sunt mult, mult mai complicate È™i mai destrămătoare decât par. Mai ales când principiile morale se abolesc iar unii descreierați aplaudă cu elanuri naziste această nouă formă de „želiberare”.
https://www.conteledesaintgermain.ro/nesimtiri-amutitoare/02-07-2018https://www.conteledesaintgermain.ro/wp-content/uploads/2018/07/urinat.jpghttps://www.conteledesaintgermain.ro/wp-content/uploads/2018/07/urinat-150x150.jpgEditorialehastagieni,hazna,hotararea CCR,masturbare in grup,nazism,nesimtirea marilor puteri,nesimtirea politicienilor,respectarea Constitutiei,scrisoarea celor 12 ambasadori Nimic din ce se întâmplă în jurul nostru nu ar trebui să ne surprindă. Și totuÈ™i, nu de puține ori, rămânem literalmente blocați de fapte ale semenilor noÈ™tri de care nu-i credeam în stare. Bune sau rele, născute din voință sau din întâmplare, acestea ies din regulile educației noastre...Contele de Saint Germain de Saint Germainsaintgermain66@yahoo.comAdministratorContele de Saint GermainComentarii prin Facebook:
@Nucu Neagu: nu-ți fa griji pt. mine.
Sunt sigură că IQ100 a înțeles ce voiam să spun. O simplă greÈ™eală pt. care-mi cer scuze.
Maria,
Chiar nu-mi fac griji. Mica ta scapare mi-a oferit prilejul de a folosi un „ricoseu” sau, cum spun batranii, sa bat saua ca sa priceapa… cine trebuie.
Desigur, Maria .Respect!
@ashura ,
parca spuneai ca esti student la Drept in anul 3 si ma intreb, vazand cum te exprimi si cum scrii romaneste, nu cumva s-a scos examenul de gramatica, exprimare corecta, ortografie, ortoepie si punctuatie din programa de admitere la Drept ? Daca nu, atunci in halul asta de degradare sa fi ajuns invatamantul superior in Romania ?
@luc,
Daca Ashura este Arab, am putea fi ceva mai indulgenti. In fond, se intelege foarte bine ce vrea sa zica
scriu greu pe tastatura tip tableta ai dreptate.
exprimare este poate mai arhaica,specifca unei anumite perioade literare 9 ma refer la fraze lungi ) dar careia eu ii voi ramane tributar:)
@luc
atacul la persoana si la asa zisele sale „defecte” este o alta caracteristica a secureilor. Invatamantul superior in Ro e intr-o stare de degradare accentuata (inceputa in 90) pe care o masori nu pe bloguri ci pe lipsa de idei si dificultatea exprimarii in randul tinerilor.
@shadow,
Atac la persoana ? Nu zau !? Eu nu consider atac la persoana nici ca te trezești sa mă faci securist aiurea-n tramvai…dealtfel @ashura nu s-a considerat atacat la persoana, din contra, a răspuns decent și cu modestie…atunci tu de ce te bagi in seama gratuit ?
Se numeste distragerea atentiei de la esenta problemei si ducerea ei in derizoriu.Tipica serviciilor de informatii.
@luc
eu stiu ca pe tine te supara adevarul in principal. Uite ca ma bag exact cum si tu o faci doar ca diferenta dintre noi este enorma. Tine de EDUCATIE.
Tie iti lipsesc cei 7 ani de acasa dar astia nu se invata la UM_cale lunga si da este un mod de a depista securei.
@Ashura,
Și eu care mă gândeam ca ești influențat de stilul literar al lui José Saramago …
@luc,
Am o legitima banuiala. Ashura ti-a raspuns gandindu-se fix la Saramago
DE fapt mai mult la Blazac:) dar si stilul Lui Saramago imi place are frumusetea ei opera sa si elegnta si o cursivitate greu de gasit la altii
cred că totuÈ™i conte v-ați vindecat de orice speranțe sau iluzii privindu-l pe KWJ, care nu e decât o marionetă jalnică a deep state-ului, ieÈ™irile È™i cuvântările lui pline de ură arată un alogen căruia nu-i pasă de țară È™i de popor, decât de interesele lui personale È™i de interesele străinilor care îl susțin, ar trebui suspendat cît mai repede pentru nerespectarea deciziei CCR, culmea apelează mereu la deciziile CCR cănd nu-i convin legile adoptate de parlament, deÈ™i nu respectă decizia sa privind-o pe Nefertiti, e mult mai rău decât matrozul, măcar ăla avea niÈ™te limite, ăsta se crede fuhrer, toată lumea să fie drepți în fața lui È™i să execute ordinele, înțeleg disperarea procurorilor È™i celor din servicii care s-au obiÈ™nuit să controleze È™i să regizeze tot, să pună pe picioare a doua securitate, măcar pe vremea comunismului era sub controlul partidului, asta e sub controlul străinilor, grav, interesul național a ajuns o bătaie de joc!!
Conte,
Cica atunci cand te „macina” ceva, cel mai bun remediu (mai ales in online) este sa faci publica chestiunea care te framanta.
Acest blog are, pe langa cititorii tai- aceia carora le este suficienta savoarea articolelor tale, si numerosi „fideli cauzei”. Este vorba despre cei care deschid aceasta pagina, chiar de mai multe ori pe zi, fiind interesati nu numai de ceea ce scrii tu, Conte, ci si de comentariile aferente. Acestia reprezinta „grosul” votantilor (voturi pro sau contra). Si cei care posteaza voteaza (eu, de ex., am dat vot pro lui Paul), dar, nefiind numerosi, nu ei sunt problema.
Problema este ca „fidelii cauzei” indeasa numai in traista lui Luc sute de voturi contra in timp ce mie doar cateva zeci. Pe de alta parte, daca Luc are constant sute de voturi contra (la orice comment, indiferent cat de semnificativ este) de ce n-ar avea si Paul (sau Lucidu, macar din cand in cand) sute de voturi pro? Le este greu „fidelilor cauzei” sa dea un click in plus? Sau au facut obsesie din Luc? Doar din Luc? Cum sa fac sa-i obsedez si eu?
Conte, ai mentionat candva ca pe partea de IT te ajuta un prieten. Eu zic sa-i spui sa lase voturile sa se acumuleze in mod natural.
Vorbim de un sistem bolnav, de o societate dementa, de o tara anapoda…Macar aici, pe blogul tau,Conte, s-avem parte de putina „normalitate”
Draga Nucu, daca-ti inchipui ca cineva, sub comanda mea, falsifica voturile pe blogul acesta, esti in mare eroare. Si pe mine ma mira, uneori, aparitia unui val masiv de voturi pro sau contra (dar mai ales contra) cuiva. Nu exclud posibilitatea sa existe, la nivelul unor partide (ca pe vremea Elenei Udrea), grupuri de postaci care sa incerce sa manipuleze lumea prin astfel de manevre. Daca exista si se manifesta pe acest blog, te asigur ca nu au nicio legatura cu mine. Eu cred ca cititorii mei sunt suficient de inteligenti si stapani pe capul lor incat sa nu se lase influentati de asemenea manipulari de doi bani.
Conte,
Cand mi-ai raspuns aveai in fata si postul meu de la 9,34.
Sper ca ti-ai dat seama ca, pe langa chestiunea in sine (pe care acum o consider pe deplin lamurita), totul: tonul, tenta, tusa etc. au drept scop iesirea dintr-o tristete si blazare induse de „nesimtirile amutitoare”.
Cred ca indemnul galeriei nationalei de fotbal (din vremurile in care chiar jucam fotbal) se potriveste acum mai bine ca niciodata:
Pe ei, pe ei, pe mama lor!
Si pentru ca trebuie sa ma si racoresc mai spun doua:
1. sunt eu om de doar cateva zeci de voturi?
2. tuturor detractorilor mei: sa va fiee ruuusiineee…
Am mai spus-o și o repet:PSD-ul e mazochist 100%.
Degeaba iese Dragnea nervos È™i vrea să pară că îmbracă cămaÈ™a morții, că va face È™i va drege! Vorbe de clacă!
Prin rectificare de buget tăiam de-acum 3 săptămâni 50% din bugetul alocat serviciilor È™i administrației prezidențiale!
Din informațiile mele, jandarmii au ordine precise să NU aplice legea È™i să permită tot felul de abuzuri ale haÈ™tagilor, ceea ce e gravisim!
Toate incalcarile legii- miting neautorizat, blocarea arterelor rutiere, ultraj contra autorității etc- sunt ignorate cu binecuvăntarea È™efilor Jandarmeriei!
Ca doar Statul Paralel nu putea ocoli aceasta instituție de forță, nu? De ce, în 2012, jandării erau aÈ™a de violenți, iar acum sunt mieluÈ™ei? Pt. că ordine de sus, pt. că „justiția noastră”, pt. că să-i belim pe anti-băsiÈ™ti!
Dragnea chiar patronează cu succes această anarhie instalată de 16 luni în Romănia, nedemițănd toată conducerea Jandarmeriei, È™i neÈ™tiind, sau fiind prea laÈ™, că există principiul: law enforcement!
Ca cetățean plătitor de taxe nu mai vreau, È™i anume: mitinguri neautorizate, artere-piețe blocate, treceri de pietoni blocate(cică braÈ™ovenii, proÈ™ti în capul lor, au descoperit o nouă metodă de protest, trec încontinuu pe o trecere de pietoni nesemaforizată, blocănd total traficul pe acele artere, oauuuu! da, la asta s-a ajuns).
Asta-i nesupunere civică, art. 368 CP.
1.De UNDE penele noastre au jandarii aceste ordine??(se confirma si ce spunea Dl.Dr. Baclabasa). In armata, lantul de comanda este CUNOSCUT!!Cel din varf e tradator.
2.Asta cu trecerea de pietoni e instruita de undeva, deci nu conteaza ca ai popularizat aici metoda.
1.De unde penele noaste primesc jandarii aceste ordinm? In armata , lantulde comanda este CUNOSCUT.
2.Asta cu trecerea de pietoni este instruita de undeva, nu le trecea prin cap nici macar unor oameni normali, dara’mite unor ardeleni normali.Deci nu conteaza ca le-ai dat idei.Iar daca jandarii ar dori sa opreascasa ceva ar proteja respectiva trecere de pietoni.
da lucidule,subscriu si eu cred ca bugetele serviciilor trebuie injumatatite in specila sri discutia cu sie este muuuuult mai complexa eu nu cred cel putin asta este analiza mea ca sie a fost impliicata in jocuri securisto-politice internationaliste..sie a re si el oamenii lui are si el vectorii lui de putere si influenta are si el oamenii lui de afaceri dar este si intr-un razboi pe viata si pe moarte cu sri fapt comfirmat de multe din evenimetele politice si administrative si judiciare,sa le numim obscure.din ultimii ani
ced ca si sie trebuie temeinic controlat de societate prin comisia de control ( care acum este chiar mai decorativa mai inutila si mai paiața ca cea a sri) dar sie in esenta este un serviciu mult mai importnat chiar si nerefeormat decat sri -sriul este excluisv telecomanda sau si mai bine zis unitatea militatra de ocupatie straina (americana in specila) A Romaniei.
La sie eu nu cred ca trebuie o reforma atat de adnaca de temeinica de fundamentala cum trebuie la sri desi si la sie trbuie,sri nu numai ca a comis abuzuri ,sri a vandut romania sri a tradat
atentie nu spun ca sie sunt mari patrioti si mari eoi ai neamului nici poveste dar ii gasesc preferabili in razboiul lor cu sri ,stalinistilor de la sri..
da si sie are nevoie de o reforma seroasa pe zona de control CIVIL
Controlul civil al SIE o sa-l faca sereistul Vlase.Asica preluarea si a SIE de catre SRI.Pohta ce-au pohtit!Mi se pare o comanda a SRI si nu vreo decizie a lui Johannis.La comanda, insul se reactiveaza precum Grindeanu sau Tudose.Dragnea nu vrea sa invete nimicdin trecutul recent.
Neamul asta si-a intregit natiunea cu sangele a cu dragostea ,cu jertfa a milioane de romani de-ai nostri,nu toti,sau mai bine zis covarsitoarea majoritate nu erau intelectuali de marca,academiceni,mari ganditori sau eruditi si totusi au faurit o istorie mai spectaculoasa sau mai simpla ,e a noastra,romanii care a murit in Razboiul de INdependenta,In Primul si al doilea razboi mondial-dau doar aceste trei conflicte cu titlu de exemplu,toti acesti martiti romani (asta ca sa nu ma refer la generatiile de romani care plangeau de dorul Transilvaniei si care de multe ori cu pretul vietii,s-au zbatut sa mentina romanitatea vie in leaganul neamului romanesc) mai toti acesti romani erau oameni simpli radacinile nu poti fii asa usor rupte nici macar sub efectul anesteziei psiho-sociale a lumii noi
comentariul acesta al doilea,esste pentru domnul Mircea
Sub Kovesi la Parchetul General si DAN au fost improprietariti prin acte false urmasii grofilor carora li s-au platit in aur averile confiscate de statul roman dupa 1918 iar sub carmuirea lui Klauss la Sibiu a fost reimprorietarit Frontul Democrat German cu imobilele si terenurile confiscate de la sucursala facista a germanilor din Romania dupa cel de al doilea razboi mondial. Aceste doua otrepe penale comportandu-se in fapt ca spioni ai Ungariei Si Germaniei. Intr-o tara normala la cap aceste doua otrepe ar fi fost priponte la puscarie pana la sfarsitul zilelor lor de lighioane spurcate.
Exact.Suntem sub ocupatie straina, mascata oleaca mai bine.Dar si romanii (statistic) au fost facuti mult mai prosti. Iar ocupantii, cu vectorii cozi de topor (globalisti din Transilvania in special) si masa de „stupid people” ataca acum ultimele focare de rezistenta.
Aceste patetisme de fată mare nereperată la timpul ei, cu neamul, cu jertfele, cu martirii,cu plănsu, cu rădăcinile, cu purceii cu ….cateii, chiar nu-È™i au rostul pe un subiect atăt de acid È™i anume: se mai respectă legile în țara asta au ba?
Hoardele nazistoide atacă, mai nou, È™i forțele de jandarmi, iar mamelucii ăia(la ordin „de sus”) fac pe împăciuitorii È™i pe dădacele!
Asta chiar e un război civil modern, care se poartă cu arme moderne-net, FB, alte rețele de „socializare”- deci să lăsăm pastoralimul ăsta desuet, zic, È™i să acționăm ca atare!
Mă È™i mir cum asemenea comentarii Funaristice, goale de conținut, pline doar de mioritisme inepte, capătă atenția specială a Contelui, dar poate sunt eu prea cărcotaÈ™ È™i-n dezacord cu prezentul!
@Lucidu stiu ca este razboi stiu ca este vorba despre respectarea Consitutie eu am incredere si am si citit de fapt modificarile domnului profesor Toader si ale coalitiei PSD-Alde pe codul penal si pe cpp sunt bune si ca viitor practician si om care invata de pe ele si le cunoaste si forma initiala,vad si inteleg ca sunt mai bune in forma asta repet ,tehnic stiitific sunt de acord cu ele..
spunet-mi si mie ce patetisme ati gasit la mine draga domnule..eu dimpotriva am fost si sunt foarte optimist si increzator stiu ca ca logica ratiunea stiinta dreptului si legea vor trimfa eu am expus o lunga lista de motive e adevarat subiective,pentru care am incredere
sanatate:)
nu sunteti in dezacord cu prezentul eu doar m-am dus la radacinile alienarii la care s-a ajuns a dispretului fata de constitutie si legi radacinile sunt tocmai in dorinta de dezagregare a statului national si numai la noi..eu am fost doar mai idealist dumneavostra mai concret dar directiile noastre de opinie si credinta se suprapun in foarte mare masura
eu invat si acum de pe aceste coduri si stiu cat de perfectibile sunt stiu cate decizii CCR de neconstitutionalitate au fost pe coduri stiu cat controverse cate dezbateri cate posibile ( si de fapt chiar concrete ) abuzuri au produs si pot produce codurile nemodificate stiu cat de multe inadvertente sunt in ele
‘nu poti fi asa usor rupte nici macar sub efectul anesteziei psiho-sociale a lumii noi” ..nu, asa usor, cu ceva munca si bruiaj si multi bani , timp de o generatie..cam cat a trecut din 1989…”20-25 de ani pt.’democratizare”-Saul Bruckner-Silviu Brucan
Dragul meu conte,ti-o spune un confrate mai tanar,( a tin sa precizez ca apreciez rigoarea ta vis -a vis de drept principii de drept si teorie,tu spre desoebire de multi pretinsi vectori de opinie esti rezervat calculat si vorbesti doar in cunostiinta de cauza despre ceea ce cunosti si ai studiat,eu sunt student la drept trec in anul3 si exceptand blogul tau,si inca vreo doua plus cateva emisiuni desi alea mai au minusuri dar raman totusi foarte bune,ale lui Mircea Badea,Gadea etc,exceptand blogul tau rar am gasit opinii pertinente pe subiecte de drept,vad ca dreptul este ciuca bataii tuturor toti is cunoscatori toti au pareri toti #REZISTA putini gandesc)
revenind,draga conte sfatul meu,nu subestima poporul,furia neamului umilit,violentat in inima si sufletul sau, batjocorit pus sa isi smulga singur radacinile in numele unor ideologii la care nu adera si in care nu crede,poporul e mai puternic decat crezi,acum 2 ani milioane de turci au iesit pe strazi sa apere democratie turca pe 15 Temmuz impotriva infamei lovituri de stat,asta ca sa dau un exemplu proaspat,popoarele umilite puse sa isi priveasca natiunile sub disolutia globalista,casele,pamanturile,lacasurile neamului transformate in simple numere pe agenda expansionista a corporatiilor,oamenii de afaceri familentati inchisi,abuzati unii impisi spre sinucidere sau moarte naturala,toti se revolta,batjocura impotriva credintei oamenilor,Modul brutal in care cu forcepsul politiei politcei sau mai bine zis politiei gandirii,au smuls credinta oamenilor,au terfelit-o au transformat-o in paita ,in loc de scuipat pentru OMUL NOU,toate astea toate dar absolut toate urla si inseteaza de dreptate Conte. Nu o stafie bantuie nu Europ si lumea ci un arhanghel,numele lui este Demnitatea Nationla /patriotism,ai incredere draga conte forta poporului e mai mare decat toate camerele microfoanele si catusele lor
Draga Ashura, nici vorba sa subestimez poporul. De fapt pozitia mea de partea sa, a poporului, este cea mai buna dovada ca nu-l subestimez ci sufar si ma bucur alaturi de el, empatizez cu el. Problema mea cu poporul, in discutia de fata, este ca viteza lui de mobilizare si reactie este una care nu sunt sigur ca-mi va permite sa apuc sa-i vad si finalizarea, implinirea vointei sale.
Stiu conte,dar ai incredere,sunt convins ca vom prinde amandoi,ca vom fi martori ai forței oamenilor.
Vom prinde conte,vom prinde si ziua judecății tradatorilor.ai sa vezi.
Elitismele,atitudinea astea de excluziune de la viata cetății a unor largi categorii de persoane,disprețul fata de cei mulți,aroganță,dezinteresul fata de nevoile si aspirațiile oamenilor,toate se vor plăti,nationalism a renăscut si devine din ce in ce mai puternic,oamenii isi vor țările înapoi oameni vor pământul buniclorlor,vor sa isi plângă mortii dupab datina stramosesca vor înapoi mostenirea lasa de înaintaÈ™ii lor..indiferent conte cat încearcă securistii sa mintă sabascunda realitățile cu toții stiu adevarul oamenii le resping ideologiile internationaliste si abuzurile comise intru slujirea stăpânului străin.
pentru noi hotaresc strainii. tot ei rad de noi si ne pun sa ne batem unii cu altii
nu avem nicio libertate de hotarare pentru viata noastra, decat dreptul de a fi sclav
si intotdeauna a fost asa pentru Romania, si intotdeauna va fi asa
noi acum de fapt ne batem cu strainii care sunt proprietarii romaniei prin faptul ca detin resursele ei, capitalul majoritar si bancile
si crezi ca avem o sansa sa ne eliberam?
IN URMATOARELE 10-12 ZILE LUMEA SE VA SCHIMBA RADICAL.
https://ecotidian.blogspot.com/2018/07/450-in-urmatoarele-10-12-zile-lumea-se.html
@ IQ10: Omul numit Johannis nu simte.
Am încercat să-l urmăresc, să-i acord circumstanțe atenuante.
La fel È™i doamnei lui.Nu au nicio legătură cu noi.
In rest… suntem într-o bătălie între securiÈ™ti.
Maria,
Fii mai atenta!
Toti cei care comenteaza pe blogul Contelui au macar IQ100
@nucu
dragule la asa comentariu ce tip de vot astepti matale? Pe + sau pe -? Stiu ca e bascalie dar atat. Uite eu nu va mai votez deloc ca vad ca sunteti sensibili si la + si la -. Mereu e o mare consipiratie in „jur”.
@shadow,
Ti-am citit comentariile de la pranz (cinci la numar, scurte dar relevante) si am hotarat sa retractez observatia facuta Mariei pentru ca existi
demiterea procurorilor care pun in practica „justitia independenta” impusa de ambasadele occidentale deja e prea putin.
Acum se cere urgent de catre Bunul simt, demiterea minoritarului alogen impus de aceleasi ambasade….acest fapt trebuia facut din secunda doi, dupa momentul iesirii individului minoritar alogen in geaca rosie calcand in picioare un principiu fundamental al democratiei acela de a submina votul majoritar in favoarea unei minoritati parsive si agresive, si care mai are obraznicia, tupeul de a clama o asa zisa „dictatura a majoritatii”, precum hotul striga hotii, pervertind sensul corect, democratic al principului majoritatii care decide in urma votului democratic, pentru a submina de fapt democratia care inseamna tocmai dictatura, decizia majoritatii in ceea ce priveste guvernarea : adica majoritatea aleasa prin vot democratic decide, dicteaza legea si guvernarea tarii !!!
in momentul cand o minoritate decide, dicteaza, ea decide in mod abuziv si nedemocratic si in acel moment nu se mai poate vorbi de democratie, ci de dictatura clar !!! astfel, vedem cum niste minoritari agresivi si parsivi impun adevarata dictatura si lovitura de stat prin rasturnarea unei guvernari care dicteaza, decide majoritar conform votului majoritar democratic….vedem cum votul majoritar democratic este subminat de catre o minoritate agresiva si parsiva, maidanizata, manipulata si spalata pe creier de catre alogeni minoritari ghidonati de catre ambasadele occidentale pentru a nu pierde, se stie, imensa prada, hotia si jefuirea poporului : resurse, gaze, aur, petrol, paduri, pamantul agricol stramosesc….toate in mainile strainilor, alogenilor, minoritarilor…..
Zicea un înțelept odată ca America e țara tuturor posibilităților! Complet greÈ™it, poate individul nu prevedea Romania anului 2018!
Deci vine azi Mălaiul care se piÈ™ă pe Constituție de 4 săptămăni È™i declamă ritos: voi sesiza CCR în legătură cu modificările la CP!
Ce-ai făcut, mă? Ia mai zi-i odată! EÈ™ti prost sau te prefaci?
Păna acum ceva vreme, credeam că Băsăul a fost maximul răului din politica romănească! Ce țeapă mi-am luat!
Uitasem de-un vechi proverb romănesc: mutu fute pământul.
Mamă….ce ne-o trage Mutulache ăsta…..Iliescu e mic copil iar MiluÈ™ e vrednic de premiul Nobel pt. „bună prezidențiabilitate”, pă parolu’ meu!
„@Luc
In momentul in care justitia nu mai respecta prezumtia de nevinovatie si da condamnari cu executare in baza unui denunt motivand ca lipsa dovezilor nu exclude lipsa actului de coruptie”¦ mi se pare de bun simt ca Dragnea si ai lui sa isi dea legi favorabile.”
„Pana la a da simandicos ochii peste cap, draga conte, indignat de refuzul lui Iohannis de a lua pozitia de „drepti” in fata unei decizii idioate a CC…”
Nu pot fi de accord cu nici una din afirmatiile de mai sus. Nu, regulile jocului nu pot fi schimbate din mers si nu, decizia arbitrului trebuie respectata chiar daca ti se pare idioata. Consider ca amandoua enunturile de mai sus vin in contradictie cu notiunea de „stat de drept”. Niciuna nu ar trebui sa fie acceptabila. Nu poti sa-ti faci singur dreptate ! Oricat de mult ai considera ca esti nedreptatit. Daca ne-am face toti dreptate unde am ajunge ?
Si ca sa fie clar ce inseamna ca nu e acceptabil pentru mine: Daca Iohannis este suspendat pentru ca a decis sa ignore CC eu nu ma duc sa il votez la loc. Daca o sa iasa balamuc pe strazi si Parlamentul sau Guvernul o sa fie schimbate de strada pentru ca au devenit instrumentele personale ale lui Dragnea eu iarasi nu ma bag. Cand logica si bunul simt dispar castiga fanaticii si dogmaticii. Daca Romania vrea sa experimenteze o mica revolutie rosie sau portocalie sau ce culoare o mai fi cine sunt eu sa o impiedic ?
@radu,
prima afirmatie nu-mi apartine.
A doua afirmatie imi apartine, dar te rog sa nu intelegi ca as fi adeptul nesupunerii presedintelui in fata unei decizii CC. Din contra ! Faptul ca o consider o decizie CC idioata, este doar o apreciere personala care nu-l scuteste pe Iohannis de conformare.
PS: Daca nu te duci la referendum sa-l votezi la loc, practic e ca si cum te-ai duce sa-l votezi la loc. 🙂
@luc
deciziile care nu-ti convin sunt automat idioate asta am inteles cu totii. Nu te votez nici macar pe – esti prea insignifiant.
@shadow,
decizia nu este idioata pentru ca nu-mi convine, decizia nu-mi convine pentru ca este idioata.Așa o consider eu cel putin, dacă-mi acorzi libertatea asta.
Asta-i relația corecta,înțelegi? Nu cred, nu pari genul isteț la minte.
PS:Daca mă consideri insignifiant, nu te mai baga in seama cu mine, băiete !
@radu
ai avut un vot pozitiv din partea mea.
@Luc
Bre ICCJ nu zice ca lipsa probei directe nu invalideaza probele indirecte ci existenta faptei. E o mare diferenta.
ICCJ: „Practic, lipsa unei probe directe cu privire la această faptă nu este de natură să excludă existența ei” dupa care motiveaza dificultatea colectarii probelor directe care deja nu mai e treaba lor.
De ce judecatorii justifica lipsa de performanta a procurorilor?
De ce dificultatea culegerii probelor are vre-o relevanta in stabilirea veridctului?
@watcher,
daca continui sa citesti trunchiat dupa cum iti face dtale placere sau trebuinta, esti liber s-o faci, treaba dtale. Daca citesti cu buna credinta, vezi ca condamnarea se intemeieaza pe probe, iar ceea ce tot citezi dtale este o consideratie de uz general fara greutate in luarea deciziei, scoasa din context, menita sa justifice verdictul judecatoresc luat doar pe probe indirecte, fara existenta unor probe directe. Daca insa continui sa exersezi rationamente falacioase, nu te baza pe mine.
Ieri am avut o discutie mai „ascutita” cu un coleg de birou pe care il banuisem – pana atunci – de ceva inteligenta si bun simt. Subiectul discutiei era refuzul plavanului de a respecta decizia CCR, iar colegului meu i se parea cat se poate de normal „cititul” deciziei CCR de catre boul solemn, in vederea „intelegerii” ei. Pentru ca – nu-i asa? – are de luat o „decizie grea”. Colegul meu stabilise si o „perioada rezonabila” de studiu si intelegere: 20 de zile. De ce? De ce 20 si nu 30, sau 45, sau 200? D-aia: asa i se pare lui rezonabil. Punct. Niciun argument, in afara faptului ca a auzit el la Tv, de la oamneni „pregatiti in domeniu”, ca plavanul are dreptul la o perioada de citit, „ca sa poata lua decizia”. „Decizia” de a respecta sau nu o hotarare a unei instante…
Cred ca bizonatul din care face parte colegul meu e mult prea numeros, iar asta e cauza pentru care un semidoct a ajuns presedinte si, de la inaltimea functiei, se pise pe noi cu tandrete imbecila si satisfactie nedisimulata.
Văd o mare agitație a securismului de pe acest blog în legătură cu schimbările di CP la abuzul în serviciu!
Da, s-a umplut, frate, țara de juriÈ™ti începănd cu ian. 2017,de n-ai văzut aÈ™a ceva.
In primul rănd, fiind un articol moÈ™tenit din socialismul-stalinist, trebuia eliminat total pt. că e inutil, faptele prevăzute în el regasindu-se în alte articole. Util e doar pt. o procuratură coruptă de putere.
Cine are studii în domeniu È™tie la ce mă refer(iar nu idiotii haÈ™tagi atot-cunoscători la ce îngroapă pisica) È™i anume că art. 297 CP(abuzul în serviciu), e de fapt neglijența în serviciu de la art. 298 plus un paragraf despre discriminare!
Mizeria asta de abuz în serviciu, fiind infracțiune de serviciu, se judeca păna in 2000 în Civil cu e È™i normal.
Doar că, guvernul „civilului” Isărescu, mai precis ministrul justiției de atunci, Valeriu Stoica(tot „civil” È™i el) a făcut o nefăcută: a introdus abuzul în serviciu la ” infracțiuni asimilate faptelor de corupție” prin legea 78/2000! Mai vine È™i idiotul de A. Năstase(prof. de drept) È™i întăreÈ™te această transformare din Civil în Penal prin legea 161/2003!
Faptele de corupție sunt doar patru dar, pt. a bulversa cu totul CP È™i a instaura o republică a procurorilor s-au mai introdus vreo 10( nu detailez, cine chiar e interesat citeÈ™te legile respective) È™i ne-am trezit cu abuzurile îngrozitoare începănd cu 2006!
Pt. final o concluzie la fel de amară ca-n comentariul anterior: impotentii aÈ™tia de la putere n-au avut curajul să transforme acest nenorocit de articol în abuz de putere, aÈ™a cum se practică la toti Licuricii!
ps. în dosarul Bombonica infracțiunea corectă este delapidare (asta pt. #rezistcaboul).
Ce talmes-balmes in capul tau, lucidule…stii vorba cu prostul fudul, nu-i asa ? Ai compilat si tu cate ceva de pe unde ai apucat,te dai cult in cap, da’ se vede clar ca habar n-ai de nimic, nu intelegi nimic, confunzi termenii si bati campii. Ce-al tau e al tau, insa, si-i pus deoparte : ai un haz (involuntar) nebun. Cand te adresezi chipurile „cunoscatorilor”, celor cu studii in domeniu ( de parca tu ai avea !), sau cand folosesti sintagma ” infractiunea corecta”, ce mai tua-vura, lucidule, norocul tau ca ridicolul ucide doar la figurat, nu si la propriu…
luc, esti naspa rau de tot. Creierul tau inoata in neuronii mumificati al lui Lenin. Abuzul in serviciu a introdus in legistatia penala bolsevica tocmai pentru ca oameni nevinovati aflati in dizgratia corifeilor dictaturii proletare sa poata fi azvarliti in inchisoare sau impuscati in reginm de extrema urgenta. Dupa principiul „nu exista oameni nevinovati ci oameni de care nu ne-am ocupat inca”. Cele mai multe crime in URSS si Romania pana-n anii 1065 au fost comise pe baza abuzului in serviciu. Tot la fel cum oameni de afaceri nevinovati, politicieni, doctori, jurnalisti… au fost inchisi de Coldea si Kovesi tot pe baza abuzului in serviciu aplicat dupa ureche si dorintele de putere ale celor din SRI si DNA.
Luc,
In afara de „infractiune corecta”, termeni evident antagonici (alaturati,poate, intentionat), ce altceva ii mai poti reprosa?
Cu ceva vreme in urma, Lucidu si-a asumat calitatea de jurist. Textul de fata ma face sa-l cred pe cuvant.
Si, la urma urmei, ai putea macar sa apreciezi efortul
@nucu ,
de exemplu, faptul ca omite gratios ca in forma votata ieri de Camera Deputatilor art 298 dispare complet ?
Apropo, ai vazut ca pana la urma am avut dreptate si n-am plecat pe fenta.
@gelu,
tie-ti place sa te auzi vorbind singur, chestia asta cu „legislatia penala bolsevica” ai mai spus-o, o repeti, probabil te face sa te simti important, ok, nicio problema. Dar eu iti repet pentru ultima data: nu sunt adeptul pastrarii art 297 in forma „bolsevica”, dar nici cu forma votata recent nu pot fi de acord.
@luc,
Ma uit in oglinda, vad ca am albit si-mi spun ca doar ma maturizez.
Sfanta naivitate! Cred ca o sa copilaresc pana la adanci batraneti
In sfarsit, Lucidule, ceva ce merita mai mult decat citit.
Merita retinut
Re shapatul È™i restartaratul nici măcar nu ignora PSD-ul sau nu insulta È™i nu discriminează budos olahii cu guri È™tirbe. El nu se chinuie sa ne mintă, precum Matrafoxul de port.
El pur și simplu ignora ROMÂNIA .
V-a trebuit cam mult timp, distinse Conte, sa vedeți ca regele este gol È™i pe dinăuntru, nu doar oe dinafara.
Îmi pare rău că am avut dreptate spunând că nu o va revoca, nu va respecta Constituția.
Când a făcut-o?
De fapt, la gestapovist se suprapun dispretul superior si discriminant pe criteriu de natie cu ordinele recente ale Cupolei Oculte de desfiintare a Ro; si eventual de reinfiintare a Transilvaniei.
De aceea se ignora Curtea Constitutionala. CCR e buna doar de potemkiniada a democratiei.NU de for ROMANESC autentic.De aceea se iau in considerare zisele C$$M,sectia porcorori sau DIRT-TROC, pt ca sunt oficine de serviciu strain ostil..DMA nu mai e de actualitate, s-a deconstipat prea mult si cu stropi prea vizibili.
Pe straini ii inteleg.Ne-au cucerit , ne exploateaza si ne distrug rece, la modul capitalist salbatic neocon, calculat, pas cu pas.Ne rebranduiesc /reorganizeaza.
Absolut gretos este insa faptul ca Golemului ranjitor II FACE PLACERE.Si mai zic unii ca n-ar fi capabil de sentimente…
Corect, Maria.
Cred ca sefii externi ai marionetei sunt mult mai perversi si mai stapani pe situatie decat in 2012.Atunci securistii nostri s-au chinuit sa o santajeze pe Aspazia, l-au pe ala cu stampila sa umble noaptae ca hotii, l-au pus pe Ioan Rus sa magareasca recensamantul, l-au trimis pe Ghita sa recupereze una băuta in papuci de la Roma.
Acum, prin TACEREA impusa marelui Mutalau, au impuscat 2 iepuri.Lui i-au dat un ordin conform profilului psihologic si de comunicare,ce i se potriveste ca o protectie (ma gandeam la manusi, desigur, ca sa raman pe linia..esentei articolului) iar noua ne transmit ca nu se mai obosesc sa salveze aparentele, sa il trimitea pe Gordon , sa se deranjeze Barosso sau sa isi rupa 2 secunde din pretiosul timp si doua vorbe din pretioasa gusa Matroana Mackrou cu grad de prospetime doi sa ne transmita vreun ordin..NOI, romanii, NU CONTAM.
Domnule Conte,
Trebuie neaparat sa aduc la cunostinta cititorilor dumneavoastra un fapt revoltator. Echipa dexonline decide in fiecare luna care este cuvintul lunii respective. Ei bine, cuvintul ales pentru luna iulie este marioneta
https://dexonline.ro/cuvantul-lunii/2018/07
Spuneam mai demult ca echipa dexonline e formata din romani care se afla (majoritatea dintre ei) in strainatate. S-au manifestat de mai multe ori pe plan politic, dupa stiinta mea cel putin de doua ori. O data in vara lui 2012 cind au criticat referendumul pentru demiterea matrozului, alta data in octombrie / noiembrie 2014 cind i-au facut campanie electorala actualului gauleiter.
Sint foarte dezamagit de faptul ca ei folosesc pagina dexonline pentru a-si trimbita opiniile lor pe care eu le consider revoltatoare.
Concluzie logica:si respectiva asa zis echipa este tot o acoperire a unui directii de influentare a popu..latiei.N-am gasit alta ..limă.B am gasitȘ a bizonimii…
Despre Mălai Mare n-ar mai fi multe de spus, aÈ™a cum nici el nu zice(nu È™tie È™i nici nu-l interesează), deci impotenții aÈ™tia din coaliție nu È™tiu ce mai aÈ™teaptă!
O măgărie imensă se pregăteÈ™te in Parlament: legea offshore.
Aici e de discutat muuult de tot! Pe scurt e aÈ™a: in platforma continentală a Mării Negre aparținănd Romăniei s-au descoperit rezerve imense de gaze( prieteni de-ai mei dintro multinațională interesată spun de 70 miliarde E, avocatul Chitic care face mare scandal de vreo 3 zile încoace zice de pierderi pt. buget de 16 mld.)
Se vrea în primul rand cedarea acestor uriaÈ™e resurse firmelor straine-în special americane-pe niÈ™te redevențe de răs, 3-7%, iar toate autorizațiile necesare( că sunt multe, costisitoare, cu reglementări drastice) dintro singura semnătură a unui secretar de stat. Atăt.
Da, atăt de mare e foamea de bani din hidrocarburi a firmelor străine!
Remintesc ca Norvegia are redevențe de 68%, iar Anglia de 62%, ca să dau doar două exemple.
Tot din informații certe, cam 99% dintre parlamentari sunt de acord cu aceste abominații, una dintre exceptii fiind PleÈ™oianu, dar ce facem cu restul, întreb eu scandalizat la culme?
Concluzia mea este ca ambele situatii- nerespectarea unei decizii CCR È™i adoptarea unei legi profund anti-naționale menită să-i îmbogățească pe străini È™i să ne sărăcească pe noi- dă exact situația actuala: Romănia a o biată neo-colonie jefuită în draci de marii Licurici!
Mă găndesc că violul ăsta al Constituției este exersat în principal de colonialiÈ™ti prin uneltele lor plătite din greu!!
Da, ai dreptate.
De ce da parlamentul roman gazul gratis si mai accepta sa si plateasca „despagubiri” celor care-l exploateaza? De asta , „Construction of Nord Stream 2 Pipeline Could Cause National Security Problem in the United States” , https://www.americansecurityproject.org/construction-of-nord-stream-2-pipeline-could-cause-national-security-problem-in-the-united-states/ , caci daca tot aliatii strategici vor sa blocheze distributia gazului rusesc in europa, trebuie sa il inlocuiasca cu ceva, si sa scoata si profit. Fac parlamentarii romani ceva deosebit fata de colegii lor din „eurasia”? Nu! Iata,Lithuania, Ukraine, Georgia, Moldova Stress Importance of American Energy, Stopping Nord Stream 2 , http://www.insidesources.com/lithuania-ukraine-moldova-georgia-stress-importance-of-american-energy-stopping-nord-stream-2/ , tari dependente de gazul rusesc, care se roaga sa fie dependente de gazul „licuricesc”.
E ceva nou? Nu, se discuta de citiva ani despre nebunia asta, ce se intimpla al noi e doar o parte mica , dintr-o actiune mai mare, analizata pe repede inainte aici, https://www.youtube.com/watch?v=hRhbs_m463A .
Asa ca despre ce anume discutam?!?! Democratie, stat de drept?!?
Sa fim seriosi, ambele tabere, se intrec in a oferi cit mai multe favoruri „aliatului strategic” in speranta ca vor fi sustinute. Ambele tabere se inseala, solutia ce va implica un minim efort al va fi preferata de „aliat”, solutia e simpla, minim efort, maximizare de profit.
p.s. Romania e furata prin conducta ,https://www.luju.ro/opinii/editorial/romania-e-furata-prin-conducta si Testul trădării http://inpolitics.ro/testul-tradarii_18439945.html
Nu le dam, s-ar putea ca americanii sa le dea zona ucrainenilor, ca-s mai maleabili.
…posibil, nu-mi da pace un gind, dupa povestea cu gazele naturale din subsolul Marii Negre, ma bintuie discursul lui Bush Sr. cel legat de primul razboi din golf, tinut pe 11 septembrie ( a naibii coincidenta) 1991. https://www.youtube.com/watch?v=byxeOG_pZ1o
… e interesant de reascultat, cu atit mai mult cu cit timpul trecut, a validat agenda anuntata.
In discurs, Bush Sr. anunta nu doar „noua ordine mondiala”, anunta si folosirea ca si pretext de interventie armata , a perceptiei administratiei americane asupra modului in care „rule of the law” functioneaza pe globul terestru.
In acest context, LCK este nu o persoana, este o arma si nu cred ca ar fi dispusi sa o cedeze in contrapartida cu resurse naturale de care oricind pot dispune printr-un gest de forta.
Dacă poți amuți în fața nesimțirii, cum strălucit demonstrați, atunci sunt dator să recunosc că eu am amuțit în fața acestui text; cum zice românul: JOS PÄ‚LÄ‚RIA! DeÈ™i mi-ar fi plăcut să pot scrie un comentariu, mă declar neputincios; în fața unui text de asemenea înălțime, nu pot să zic decât vorbele lui Nichita: mă tac! Felicitări pentru acest text antologic! Un text care-i mai alină până È™i limbii române suferințele din aceÈ™ti ani… de libertate!
Conte,
Postarea lui Stefan poate sa insemne:
1. fie o lauda desantata si nemeritata (ai texte mult mai bune decat acesta)
2. fie o ironie crasa (o luare in balon cum n-am mai vazut)
Prin urmare, daca n-ai luat tu, Conte, atitudine, am s-o fac eu:
Asculta, Stefane! Io te cred ca n-ai facut misto, dar altadata sa nu mai faci!
44-9
@stefan,
44:10
PSD+Alde nu s-ar teme de nimic daca liderii lor ar hotara sa mearga pana la capat in razboiul lor cu statul de drepti in frunte cu Johannis dar se pare ca unii dintre ei, liderii, sunt pe felie pe bune cu aceste 2 entitati malifice pentru poporul roman. Asa ca ori Tariceanu ori Dragnea mimeaza in fapt aceasta lupta dupa principiul ia-i de pe mine ca-i omor. Liderii comportandu-se ca niste caini de paza la stana care doar latra in draci cand lupii vin sa praduiasca mioarele dupa care baga cozile intre picioare si o iau speriati la fuga.
V-ati prins de ce Tariceanu a primit cu achitare la prima strigare??? Pentru ca el saracul de el e omul sistemului infipt in costa PSD si se opune cu toata puterea suspendarii Malaiului Mare din Deal de la Cotroceni deoarece acesta incalca de peste 26 de zile decizia CCR.
Nu am dorit sa va contrazic domnule Conte ,vis-a-vis de revocarea ..Slujirii.. de catre domnul Werner, in urma deciziei C.C.R. erati extrem de increzator in revocarea Nefertitei aveati toate motivele din lume sa fiti increzator [atitudine de om normal, educat cu frica de Dumnezeu ]]de catre asa zisul prezident al romanilor KJW!. Nesimtirea, ce cuvant bland fata de Satrapi !! ce isi permit batjocorirea acestui popor fara pic de jena.Parca am fi niste proscrisi!.Plagiatoarea inca nu a fost revocata, demisa, ba mai mult este plimbata prin Tunisia unde incheie intelegeri, tratate in numele Romaniei cu asa zisa lupta impotriva coruptiei. Semn clar ca buna ziua cum ..Cupola.. este foarte puternica in Romania. Vezi scrisoarea celor 12.Sunt ferm convins domnule Conte , asa ceva nu se putea intampla in nici o tara fosta socialista . Iertati-ma va rog frumos , de vina suntem si noi poporul pentru tot ceea ce se intampl la aceasta ora in Romania. Din pacate.
„Bon pour l’Orient”…
Conte,
In sfarsit ai spus-o: „M-am inselat!”.
Stiu ca nu ti-a fost usor, fiind conte de Saint Germain (arogadu-ti aura sa misterioasa, oculta chiar), sa-ti accepti conditia de simplu muritor cu tot ce presupune aceasta.
Revenind la articol: stiu ca inchizitia a tinut cam o suta de ani si comunismul aproape saptezeci. Sunt, prin urmare, sanse mari ca ceea ce traim de o bucata de vreme sa nu dureze prea mult. Sigur ca la scara, la dimensiunea timpului biologic zece/douazeci de ani pot marca decisiv existente, destine, dar la scara de timp a istoriei e o nimica toata.
Mai stiu si ca Dragnea e taran. Ca orice taran adevarat e invatat sa rabde (vezi, printre altele, referendumul pentru demiterea lui Basescu din 2012: doi coordonatori- Dragnea/PSD si Hellvig/PNL -doar unul condamnat). Spinarea ii e tabacita de la lovituri. Un singur lucru sa nu faci: sa nu-l scuipi! Si pentru ca raul a fost deja comis, ma astept ca Dragnea sa-si suflece manecile, sa insface furca si zicandu-si in barbie „Ba pe-a ma-tii!” sa plece sa moara putin. Sa moara cu ei de gat.
Articolul tau, Conte, este in fapt un necrolog. Necrologul domnisoarei Constitutie. Noroc cu Mircea T al carui post l-ai catalogat „trist dar RECONFORTANT”!?
Reconfortant de ce? Pentru ca ne propune „sa stam aici pe baricada”? Unde aici? Evident, pe blog.
Oamenii au inceput, e drept ca putini la numar, sa se adune pe la Cotroceni. Daca au iesit in strada fara sa-i fi chemat cineva, zic, DACA AU IESIT DIN PROPRIE INITIATIVA, atunci e posibil ca lucrurile sa se lamuresca nesperat de repede. Pentru ca daca intarati norodul (prostimea- aici fara conotatie peiorativa) ai de ce sa te temi
salut, Nucule ubicuule, nu te pot incadra in care luntre iti tii capul.Plec insa de la citatul tau „.. stiu ca inchizitia a tinut cam o suta de ani si comunismul aproape saptezeci. Sunt, prin urmare, sanse mari ca ceea ce traim de o bucata de vreme sa nu dureze prea mult.” Foarte foarte incompleta analiza.Sa zicem totusi, de dragul dialogului, ca esti barca romaneasca.
Atunci iti dai seama si de ce au durat putin(?) istoric fenomene precum Inchiozitia sau comunismul;(desi nu conteaza cat au durat , ci CE au facut) .
Poate iti aduci aminte de bancul din socialism..
„Ce strigau sclavii la Caderea Imperiului Roman? „Traisca feudalismul, viitorul de aur al intregii omeniri!”” .
Romania profunda si folclorica a inteles de mult… dumneata, nu?
IQ100,
Am sa imprumut, de la Nicolae Cristache, replica data lui Radescu Augustin in urma cu trei zile:
Imi pare ca nu ai inteles ce era important. Scuze! N-am cum sa te ajut.
P.S. Iarta-ma maestre ca nu ti-am cerut acordul
Sa recapitulam, asadar, cu ce se ocupa in Parlament sutii lui Iordache :
„Fapta funcționarului public, aflat în exercițiul atribuțiilor de serviciu, reglementate expres prin legi, Ordonanțe de guvern sau Ordonanțe de urgență, care refuză să îndeplinească un act sau îl îndeplinește prin încălcarea atribuțiilor astfel reglementate, a unor dispoziții exprese dintr-o lege, Ordonanță de urgență sau Ordonanță de guvern, în scopul de a obține pentru sine, soț, rudă sau afini până la gradul al II-lea inclusiv, un folos material necuvenit și prin acesta cauzează o pagubă certă și efectivă mai mare decât echivalentul unui salariu minim brut pe economie sau o vătămare a drepturilor sau intereselor legitime nepatrimoniale ale unei persoane fizice sau juridice, se pedepsește cu închisoare de la 2 ani la 5 ani sau cu amendă.”
Adevarul este ca atunci cand vine vorba de golaneala, nimic nu se compara cu PSD. Au lasat prag la abuzul in serviciu pentru ca scandalul ar fi fost cat China, in schimb au bagat-o pe asta cu „sot, ruda sau afini pana la gr II „. Altfel spus, scapa Dragnea , ca doar nu a luat acasa banii copiilor de la Directia ptr Protectia Copilului Teleorman, folosul necuvenit l-au insusit amaratele alea doua care luau banii de la DGSPAC, dar curatau birourile la sediul PSD Teleorman.Scapa si Sevil Shaideh, ca doar nu i-a dat Belina lui fi-su, i-a dat-o Teldrumului lui Dragnea, care nu-i este nici sot, nici cumnat, nici verisor, nici afin de gradul ‘nspe.Si cati or mai scapa astfel…
Mesajul e clar: liber la furat baieti, atentie insa sa nu va scoateti in fata familioanele, bagati si voi intermediari la inaintare ! Si cand te gandesti ca or sa sara imediat fel de fel de zarghiti , inclusiv pe acest blog, care or sa spuna ca se modifica legile securistice si ca se pune astfel capat abuzurilor DNA…
luc,
Esti inteligent si ma mir ca te-ai dus dupa fenta.
PSD-ul si-a amintit ca tehnica (verificata in timp) de a trece o propunere legislativa fara mari contestatii si reprosuri la final este de a introduce in faza initiala, in text, niste prevederi scandaloase, provocand astfel o reactie de impotrivire vehementa inca de la debut.
Dupa un timp va „ceda”, aducand textul propunerii legislative in niste parametrii normali dar neuitand sa insereze chestiunile (prea putin „scandaloase”) pe care si le doreau initial. Contestatarii vor rasufla usurati: „Vedeti, revolta noastra n-a fost in zadar. Nu este tocmai ce ne-am dorit dar e mult mai bine decat era la inceput”.
In final, toata lumea-i multumita.
Drept urmare stau linistit. Aberatia cu doar „sot, ruda sau afini” nu va ramane
Oh, ce mult as vrea sa ai dreptate…
Bati campii cu gratie, luc incatusatule in gandire proletara. Bai vuvuzea stalinista abuzul in serviciu a fost inventat de Stalin tocmai pentru a baga oamenii incomozi la puscarie sau pentru a-i elimina fizic. Dupa principiul, nu exista oameni nevinovati ci oameni de care nu ne-am ocupat inca. De aceea acest articol intr-un stat normal la cap ar trebui inlaturat si inlocuit cu abuzul de putere, ca-n Franta. Iar daca tot a ramas ar trebui introdus un prag destul de mare, prag care sa acopere chieltuielile statului cu instrumentarea unui caz de abuz in serviciu de la trimiterea in judecata pana la sentinta finala. Daca instrumentarea unui dosar de abuz in serviciu costa statul de exemplu 20.000 de lei pai atunci pune pragul foarte mare, 100.000 de lei tocmai pentru ca statul sa nu mearga in pierdere si sa dea faliment. Nu poti tu ca stat rezonabil sa chieltuiesti 20.000 de lei pe instrumentarea unui dosar de abuz in serviciu pentru a recupera un prejudiciu de 1900 de lei. Iar pentru sumele de pana la 100.000 de lei sa se judece statul cu impricinatii in cotencios administrativ. Datoria statului trebuie sa fie aceea de a recupera in totalitate banii ci nu de a umple pana la saturatie inchisorile, cheltuind alti bani cu intretinerea detinutilor condamnati pentru abuz in serviciu.
@gelu,
hai ca m-a distrat chestia cu „vuvuzea stalinista” , pe asta n-am mai auzit-o inca.
Gelutule, tata, dar eu nu spun sa tina abuzul in serviciu ca pana acum, faceti-l domle ca in Franta, ca in Papua Noua Guinee sau aiurea, numiti-l cum vreti voi , numai nu dati liber la furat din banul public. Atat ! E chiar asa greu ? Iar cheltuielile de judecata, indiferent de valoarea prejudiciului, se suporta separat de cel gasit vinovat. Asa ca toata abureala ta despre valoarea pragului este doar…abur.
Corect, nesimtiri amutitoare !
Nu poti decat sa amutesti cand vezi un Parlament care voteaza in sesiune extraordinara legi care sa-i scape pe Dragnea&comp de condamnari in apel.Ca si cum regulamentul unui meci de fotbal se schimba la pauza si un jucator eliminat in prima repriza este apt de joc in a doua.
Asta este un stat mafiot, un stat in care politica penala este aceea de incurajare si scapare a infractorilor, iar dta, conte, nu esti decat un jalnic instrument al acestui dezmat criminal.
Pana la a da simandicos ochii peste cap, draga conte, indignat de refuzul lui Iohannis de a lua pozitia de „drepti” in fata unei decizii idioate a CC si de „scrisoarea celor 12”, rosteste macar o jumatate de silaba despre acest viol cu perversiuni pe care o sleahta de nemernici sub conducerea microcefalului Iordache il executa in Parlament asupra notiunilor fundamentale de justitie, echitate si bun simt. Stiu, nu e punctaj de la PSD, dar e vorba despre credibilitatea dtale !
@Prostovanul securist al Universului
În țara în care Securitatea stabileÈ™te protocoale secrete de colaborare È™i în țara în care reprezentantul statului nu respectă legea fundamentală, tu, prostovanul securist al Universului, ne spui că majoritatea parlamentară legiferează? Vrei să spui că Parlamentul legiferează?
Hai, întoarce-te la coada oii, securistule!!!
Trecand peste modul de adresare specific unui pitecantrop ,care a devenit de acum marca AC, nu pot sa nu recunosc ca de data asta ai dreptate.
Exact asta spun :Parlementul legifereaza. Hotia !
😀
Da, exceptional, imi aduci aminte de Mirjam Heine, de la universitatea din Würzburg, in incercarea ei, sustinuta de un ONG, TEDx, pe cind se straduia sa convinga ca pedofilia e o orientare sexuala normala, https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=cy4AUzsGbfE , ori de transgenderul Angela Ponce, https://www.youtube.com/watch?v=qHFOuN6k7EA ,monstruos , steril, inutil , toxic si inafara firii si firescului.
Bai papagale, tu trebuia sa fi amutit inca de la „curatenia” facuta de monica macovei printre legi si procurori, sau macar aia facuta de raluca prula: fara dezbateri, fara comentarii, noaptea ca javrele!
Daca n-ai amutit atunci, atunci IA DE LA DRAGNEA, PAPAGALE! Ca tresa maninca si gura ta ceva! Ia cu piine, si nu te mai vaicari ca o baba (ab)surda!
Augustinele,
si daca ti-as spune si eu ca si tu trebuia sa fi amutit inca de pe cand Rodica Stanoiu cerea in sedintele PSD „verde” pentru dosarele lui Basescu, de exemplu ? Da’ eu nu-ti spun, ca doar nu mi-oi pune mintea cu tine…
@Luc
In momentul in care justitia nu mai respecta prezumtia de nevinovatie si da condamnari cu executare in baza unui denunt motivand ca lipsa dovezilor nu exclude lipsa actului de coruptie… mi se pare de bun simt ca Dragnea si ai lui sa isi dea legi favorabile.
Jocul continua dar jucatorii au decis sa treaca la urmatorul nivel, arbitrul nu mai e necesar se joaca la liber. Si sunt convins ca lucrurile vor merge si mai departe.
@watcher,
ati preluat toti si rostogoliti cu voiosie o chestie de pe luju.ro cu un fragment din condamnarea lui Nita de la Brasov. Nu va grabiti, sau vorba altcuiva de pe blog, nu plecati pe fenta, asteptati sa cititi motivarea integral si sunt convins ca din indignarea asta sfanta pe care o afisati acum, n-o sa ramana mai nimic.
@Luc
Nu vad ce clarificari mai sunt necesare. Din motivatia ICCJ:
„lipsa unei probe directe cu privire la aceasta fapta nu este de natura sa excluda inexistenta ei” – corect!
„infractiunile de coruptie … nu sunt, de regula, comise in prezenta mai multor persoane, ci in conditii de maxima clandestinitate, fapt ce exclude de plano existenta unor probe relevante, incriminatoare pentru autorul infractiunii de coruptie” – corect!
Concluzii:
– coruptia e greu de probat asa ca mai bine condamnam ca probabil asa e.
– orice denunt validat de DNA se va incheia cu condamnare.
– judecatorii doar constata si semneaza hartiile.
Abordarea mi se pare optima pentru a starpi anticoruptia… orice razboi are si victime colaterale. Singura problema e totusi de ce platim 5 judecatori cu vre-o 50k euro lunar + pensie speciala la final de mandat doar ca sa semneze hartii. De banii astia as prefera mai multi procurori ca sa acceleram procesul. Adica un judecator poate sa semneze hartiile de la 10-100 procurori.
@watcher,
citeste motivarea integral, vei vedea ca exista probe indirecte, iar sustinerea instantei ca lipsa unei probe directe nu invalideaza probele indirecte, mi se pare absolut corecta.
@luc
watcher ti-a dat explicatia perfecta.
frazele motivarii sunt corecte asta nu inseamna ca iccj este sigura ca decizia data este corecta.
iccj nu are de ce sa motiveze incompetenta procurorilor de a gasi probe directe „incriminante sau nu” (in cazul in care ai uitat ca perimetrul procurorului roman este dublu si contra si in favoarea „inculpatului”).
iccj ar trebui sa judece pe probatoriu nu pe dificultatea realizarii acestuia.
„Nesimțiri asmuțitoare” ar trebui să se numească ceea ce se întâmplă acum în România! Nesimțirile ambasadelor, nesimțirile preÈ™edintelui, ale È™efei DNA(nu numai aceea de a se confunda cu instituția), È™i ale tuturor celor ce asmuțesc românii unii impotriva altora!
În lumea lucrurilor care nu durează se pedalează direct înspre ziariÈ™ti!
Tefelismul e o manea politică, Gurile Știrbe, veÈ™niciei
„We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy.”
Chris Hedges
Daca in cazul nostru presedintele pare ca distruge Constitutia mult mai evident e ca ICCJ distruge Legea:
http://m.luju.ro/condamnare-pe-un-singur-denunt-completul-de-5-judecatori-al-iccj-a-mentinut-pedeapsa-contra-naturii-de-4-ani-de-inchisoare-cu-executare-la-care-a-fost-condamnat-ex-ministrul-constantin-nita-pe-motivul-halucinant-ca-nu-si-a-putut-proba-nevinovatia-lipsa-un
Deja s-a trecut de la etapa de confruntari la limita cadrului legislativ la cea de lupte libere. Dreptatea ti-o da doar puterea iar reprezentarea creeata de razboiul institutional se va rasfrange si la nivelul societatii. Sa lovim bine in strada pentru ca argumentele noastre vor arata si mai solid.
Realitatea e ca cocktailul emotional national este alimentat cu tot felul de intaritoare in timp ce indivizii se plaseaza intr-una din cele 2 tabere. Apoi arhitectii acestui fenomen social deloc intamplator in care s-a investit timp si bani seriosi vor izbi grupurile violent unul de celalalt.
Rezultatul va fi tranzitia de la un stat corupt la un stat slab si instabil cu o masa reactiva de cetateni extrem de usor de exploatat de bogatiile umane, materiale. Stapanii vor invoca si argumente de genul daca nu punem biciul pe voi sunteti neguvernabili… indirect sunteti prea primitivi sa puteti coexista impreuna intr-o democratie.
Padurile vor fi exploatate la sange(IKEA + austrieci), gazele din MN exploatate cu redevente infime(Exxon) noi oricum nu avem ce face cu ele si evident se va relua presiunile pentru extragerea aurului de la Rosia Montana.
Violatorul Constitutiei Romaniei sau Fuhrer Joha Klauss Werner pe post de dulap analfabet functional in deal la Cotroceni. Daca PSD+Alde nu-l suspenda pe acest neamt corcit autohton acesta va duce tara pe cele mai inalte culmi de progres si civilizatie noefascista.
Gelu, slabe sperante. Se pare ca PSD+ALDE nu doar ca s-au obisnuit sa le mictioneze oricine in crestet, dar se pare ca le si place asta si mai nou au inceput sa ridice fata la momentul oportun pentru a se bucura pe deplin de intamplare. Ce mai putem astepta in aceste conditii!!!
Conte, dincolo de dramatismul mioritic al constatarii, ma inclin pana la pamant in fata unui text de o asemnea profunzime si putere de a ne induce si noua durerea celei siluite simtind noi insine durerea, disperarea, paralizia in fata a ceva dincolo de puterea noastra de a intelege si accepta.
Din pacate, suntem inca putini, poate la fel de putini ca hastagienii si sigur mult mai tacuti. Intre noi si ei e o uriasa masa amorfa, anesteziata prin incultura cultivata cu grija in sistemul de invatamant timp de aproape 3 decenii, masa care va abandona oricand problema cetatii, dand fuga la „Chef la cutite” sau „Insula Iubirii”.
Paradoxul este ca in atare situatie, bunul simt, nivelul intellectual, decenta, inceteaza sa mai fie calitati umane, avand in vedere consecintele sociale ale inactiunii.
Cu toate astea, nu avem de ales decat sa stam aici pe baricada.
Multumesc, Mircea! Trist dar si reconfortant textul tau.
… ma bintuie banuiala ca PSD+ALDE se tem de un false flag, un nou Colectiv.
PSD+ALDE au gistigat alegerile, iar in lipsa unei structuri de forta fidele lor, mu detin puterea.
In lipsa unei organizari reale, sustinatorii lor nu pot fi decit „invizibili”, organizarea costa resursa umana, timp, bani. Din acest punct de vedere, mecanismul sorosist este bine pus la punct. Soros nu este doar un batrin fabulos de bocgat, este si un instrument CIA… un instrument deep state. Nu imi propun sa apar PSD+ALDE, ori sa justific lipsa de mobilizare a majoritatii ce i-a adus la guvernare. Constat o realitate, alta decit cea promovata in media.
Cind vei avea timp, in cazul in care nu ai vazut, iata https://www.youtube.com/watch?v=3cSnrSnYItE trei marturii despre reteta de mobilizare „spontana” a sentimentelor populatiei. Reteta e veche, a fost aplicata si in romania, in 1989, de catre aceiasi consultanti.