Genetica dementei: transmiterea prin oglinda!
Â
Singura șansă a AUR, destul de mică, trebuie spus, este să acționeze rapid. Să nu dea timp sistemului să-l prindă pe pregătiri malefice și să-l anihileze.
Mocnește furia în popor! N-aș fi crezut, dar explozia AUR asta dovedește. S-a agățat poporul de acești haiduci ca înecatul de pai.
Cheia succesului lor a fost elementul surpriză. Dacă acum s-ar întoarce timpul cu o lună în urmă, vă garantez că AUR n-ar mai intra în Parlament. Nu pentru că s-ar injumătăți numărul votanților săi ci pentru că sistemul, prevenit, l-ar scoate din joc înainte de ziua mersului la urne prin mijloacele lui specifice.
Pe lângă uriașele atuuri de resurse și instrumente îndelung exersate, sistemul are și o vulnerabilitate structurală: filtrele lui interne, birocrația luării deciziilor. Adică, lentoarea!
Acum, deja, s-au pus în mișcare mecanismele preliminare de anihilare a AUR. Discreditarea liderilor, aflarea sau fabricarea de păcate pentru șantaj, alimentarea discordiei interne, racolarea etc., adică primele litere din abecedarul diversionistului. Altfel spus, a început construirea infrastructurii de demolare a dușmanului prins în cătare. Ceea ce-i mai ține la ralanti pe demolatori, cu muniție încă de manevră în raniță, sunt definitivarea și aprobarea planului de luptă. Aici e nevoie de complicități înalte, de cooperări securizate și de armonizări „inter arme”.
După cum se vede de la o poștă, divizia de presă a bluraților s-a pus, cu sârg, pe treabă. Fără dovezi temeinice, fără scrupule deontologice, a început să injecteze în societate primele otrăvuri anti AUR: că aceștia sunt „criminali de la revoluție, legionari, infractori de drept comun, mahalagii, țate”, într-un cuvânt: pegra!
E, însă, doar faza pregătitoare. Până la anihilarea propriuzisă mai e nevoie de câțiva pași operativi, care necesită, cum ziceam, oarece timp: documentarea informativă, fabricarea unor dosare penale, activarea culoarelor din justiție, obținerea undei verzi de sus, inclusiv de la stăpânii din afara granițelor.
De-asta susțin: e o luptă contracronometru între membrii noului partid și cei care le-au pus gând rău.
Nu cred că AUR va avea la dispoziție mai mult de șase luni pentru a încerca să-și securizeze supraviețuirea politică. Pericolul care îi paște e după modelul PPDD: lideri arestați, parlamentari deturnați spre alte partide, desființarea prin disipare.
Singurul mod de rezistență, cu șanse, la ce li se pregătește, este mobilizarea de urgență a unui grup civic masiv de susținere și protecție. Dintre votanții lor radicali, dispuși ca la primul apel, la primele amenințări, să invadeze străzile și să îi apere.
Dacă Simion și ai lui, care, acum, sunt asaltați din toate părțile și din toate mediile sociale de adeziuni entuziaste la AUR, vor ști să răspundă rezonant acestei energii uriașe care vine spre ei, dacă vor fi capabili să transforme acest val de așteptări la limita disperării în acțiuni tranșante de coagulare patriotică în jurul valorilor creștine și naționale, pot avea o șansă.
Prea puternicii zilei, iohaniștii, liberalii, haștagiștii, sorosiștii nu se tem, în beția atotputerniciei lor, decât de un singur lucru: de furia necontrolabilă a maselor. Când, la primele acțiuni abuzive ale sistemului față de liderii și membrii AUR, vor ieși în stradă 10 000 de protestatari pe care SRI să nu-i poată controla sau deturna, vom putea spune că abuzatorii se clatină. Ca bulgarele de zapada a inceput sa se rostogoleasca.
Miraculosul AUR a apărut ca o duplicare, în oglindă, a USR. Comparația rezistă, cu atât mai mult cu cât în oglindă stânga devine dreapta și viceversa.
Așa cum celor de la USR li s-a permis (chiar au fost încurajați) să folosească decisiv strada în lupta politică, nu văd de ce ar sării unii în sus, acum, dacă AUR ar proceda la fel, evident cu alți combatanți.
Se face mare tam-tam în jurul avocatei Șoșoacă. Că e gălăgioasă, că e stridentă, că e intolerantă, că are un discurs fascist. Se uită însă că, în oglindă, au existat și există încă modele de discurs extremist de la care domnia sa poate fi revendicată: CTP, Marin Ceaușescu, Andrei Caramitru, Mălin Bot, Cosette Chichirău, Angi Șerban.
De ce doar Șoșoacă e rea? Cohorta asta de derbedei antinaționali și anticreștini e bună?
Mi se pare culmea ipocriziei și a autodescalificării morale ce fac unii deontologi ai sistemului (autointitulați filozofi și raționaliști) care se arată oripilați, șocați, consternați de apariția AUR în peisajul nostru parlamentar.
Eu nu spun că AUR ar fi ceva exemplar. Dar, ca imagine în oglindă a unor oribilități de stânga care și-au bătut joc ani la rând de ideea națională, de români, de religie, AUR pare că a apărut dintr-o necesitate socială imperioasă: aceea de echilibrare a extremelor. Ceea ce îi conferă și misiune și legitimitate.
Nu-mi place doamna Șoșoacă, tot așa cum nu-mi plac CTP, Marin Ceaușescu, Andrei Caramitru. Ceea ce mă face însă să o consider mai utilă acestor vremuri decât susnumiții este faptul că apără niște valori pe care ceilalți nu doar că le disprețuiesc, dar le și atacă mișelește: patriotismul și religia creștină.
Refuzul unor parlamentari USR de a jura pe biblie este cea mai oribilă ofensă pe care aceștia au putut-o aduce votanților lor credincioși.
Alegerile din 6 decembrie și consecințele lor imediate conferă tot mai multă acoperire în realitate vorbelor Sfântului Apostol Pavel citate recent de Patriarhul Daniel: „Dumnezeu nu se lasă batjocorit”!
Această acoperire în realitate nu s-a încheiat. Ea este în plină desfășurare, iar așteptările sunt mari.
Să nu ne pierdem speranța!
https://www.conteledesaintgermain.ro/genetica-dementei-transmiterea-prin-oglinda/13-12-2020https://www.conteledesaintgermain.ro/wp-content/uploads/2020/12/AUR-2.jpghttps://www.conteledesaintgermain.ro/wp-content/uploads/2020/12/AUR-2-150x150.jpgEditorialealegeri,AUR,credinta,crestinism,distrugerea PPDD,miscari de strada,patriotism,protestatari,Sistemul,USRÂ Singura șansă a AUR, destul de mică, trebuie spus, este să acționeze rapid. Să nu dea timp sistemului să-l prindă pe pregătiri malefice și să-l anihileze. Mocnește furia în popor! N-aș fi crezut, dar explozia AUR asta dovedește. S-a agățat poporul de acești haiduci ca înecatul de pai. Cheia succesului lor...Contele de Saint Germain de Saint Germainsaintgermain66@yahoo.comAdministratorContele de Saint GermainComentarii prin Facebook:
@marian
Te citez: „din cauza PE-SE-DE si-a liderilor sai fosti sau actuali , se-ntampla tot ce sentampla…”
Totusi, cateva cifre,la plecarea PE-SE-DE de la guvernare (4.11.2019):
– datorie publica:360,85 mld.lei (75,7 mld.E), adica 36,5% PIB
– deficit bugetar:29,5 mld. lei (6,20 mld E), adica 2,84 % PIB
– rata inflatie: 3,8% PIB
– rata schimb: 1E= 4,755 lei.
– punct pensie:1225 in 2019(dupa 3 aniPSD) / 871,7 in 2016 (Ciolos), adica o crestere cu 40%.
– PIB 2019 = 223 mld E (dupa 3 ani PSD) / PIB 2016( Ciolos)= 170,4 mld.E), adica o crestere cu 31 %.s.a.
Au existat si multe nerealizari( in special investitiile reduse), dar principalele cifre sunt mai sus si hai sa le comparam cu dezastrul de anul acesta (chiar scazand efectele pandemiei, care a fost o „binefacere” pentru guvernul PNL, creandu-i scuze in ochii multora).
Este interesant cum, prin inlocuirea fortata a celor ce-au fost: ” hotul de…; proasta de …; securistii de…”; penalii de…”, cu : „minunatii de…; profesionistii de…; curatii de….” ( fiecare putand completa …. cu proprii favoriti), se va reusi sa se resusciteze „cadavrul viu” care este acum Romania.
Eu NU cred.
Doamnelor, domnilor nu are legătură cu ce scris domnul Conte aici, e locul lui.
Ce facem cu copiii??? Al meu este in anul i sau cum s-o mai numi. O profesoară de la arhitectura spune că nu i primeÈ™te nevaccinați. Are alte probleme de sănătate care nu-i permit vaccinul.
@Adrian Cristescu,
hai c-au inceput sa se planga unii mai sensibili ca oculta le otraveste mancarea congelata, ca sa mai rareasca specia
eu i-as sfatui sa nu mai tina mancare in congelator
pai, daca au congelator la frigider, n-are sens sa-si mai cumpere frigidere
pai, daca nu-si iau frigidere, n-are rost sa-si mai ia televizor, masina de spalat, computer, sa se aboneze la curent
pai, daca se debranseaza de la curent, din motive de oculta, sa se debranseze si de la gaze, apa, canal, bancomat
in fine, dupa ce oculta n-o sa-i mai poata gasi pe niciunde, sa se mute in Basarabia
si dupa ce s-o muta acolo si-or sa vada cat de bine este, si daca or vrea sa se uneasca cu tara, sa ne caute pe noi, sa le dam cifrele unirii
Văd că toată lumea s-a dus pe fenta securiÈ™tilor cu: AUR, partid unificator, văd diverse calcule inepte, 1000 mld-2000 mld. euroi necesari unirii cu Basarabia….ferească Dumnezeu, că băÈ™inescu,că ponta, că…..de fapt nimic.
Reunirea României Mari NU mai este posibilă, din multe cauze, deci punct. Restul e gargară È™i flatulență maximă!
Mai importantă, zic eu, e pandalia asta care, în ciuda măsurilor represivo-nazistoide, nu scade ca intensitate! Ceva(mult) e greÈ™it în abordare, în acțiuni, în orice. Încă nu se È™tie exact cum se transmite acest aÈ™a-zis virus È™i de ce nu dispare după o carantină drastică.
Definiția reală a ORICÄ‚RUI virus spune că acesta nu poate fi activ(el, de fapt, fiind un micro-organism latent, semi-mort) mai MULT DE 30 DE SECUNDE fără o gazdă umană sau animală. Aerul, vântul, razele UV, infraroÈ™iile, curenții, timpul scurt, toate acestea îl anihilează pronto.
Se pune întrebarea:cum ne îmbolnăvim, deci. Sau, mai degrabă, cum ne îmbolnăvesc păpuÈ™arii lumii ăsteia care au fixația să ne mai prefire?
Simplu, prin hrană, a început prin 2004 cu gripă aviară, apoi cea cu vaca nebună, apoi cea porcină, experimente soldate cu „eÈ™ece”!!
Doar că acum le-a reuÈ™it, È™i ne infectează Nu prin aer, ci prin hrană. Care hrană?
Cea congelată, carne, fructe, legume.
Virusul e introdus acolo, frigul îl prezervă, hop-È™a, la ingerare se declanÈ™ează boala!
Oare de ce vaccinul de la Pfizer trebuie congelat, că altfel se „strică”……upss, sunt niÈ™te chestii aici, sau ce? Adică virusului cât È™i antivirusului îi „place” la rece?
Adevărul e că s-a pornit o campanie mondială de reducere a pămîntenilor prin acest virus creat în laborator de niÈ™te dezaxați mai abitir decât hitler, iar noi stăm ca oile la sacrificare, în timp ce bogații planetei dețin antidotul perfect.
Purtăm botnițe degeaba, ne distanțăm degeaba, suntem otrăviți prin hrană, dar suntem incapabili să descoperim adevărul.
„[…]
Mai importantă, zic eu, e pandalia asta care, în ciuda măsurilor represivo-nazistoide, nu scade ca intensitate! Ceva(mult) e greÈ™it în abordare, în acțiuni, în orice. Încă nu se È™tie exact cum se transmite acest aÈ™a-zis virus È™i de ce nu dispare după o carantină drastică.
[…]”
media,
Suedia a ajuns într-o situație disperată: Paturile de la ATI, ocupate 99%. Medicii își dau demisia. Primarul din Stockholm solicită intervenția Armatei
https://adevarul.ro/international/europa/suedia-ajuns-intr-o-situatie-disperata-paturile-ati-ocupate-99-medicii-isi-dau-demisia-primarul-stockholm-solicita-interventia-armatei-1_5fd660d85163ec4271e2634e/index.html
si ceva cifre,
327,243
Currently Infected Patients
326,968 (99.9%)
in Mild Condition
275 (0.1%)
Serious or Critical
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sweden/
Si iata cum realitatea factuala distruge un bun narativ, cu atentie construit in main stream media.
@Lucidu
… revin cu o opinie nu a unui „specialist”, e doar opinia unui analist redutabil, https://www.schneier.com/blog/archives/2020/12/friday-squid-blogging-newly-identified-ichthyosaur-species-probably-ate-squid.html/#comment-360525 .
Cred ca merita efortul de a citi si celelalte posturi ale lui Clive Robinson, daca ai timp.
N-ar strica să-ți foloseÈ™ti chiar È™i neuronul stingher È™i leneÈ™.
Din martie 2020 tot publici link-uri penibile.
Era un mare savant german cu figură tailandeză, care estima 30 de morți în Germania fără lockdown. Germania se apropie de mia de morți pe zi, cu un total de 25 000 decese.
Ar mai fi È™i SUA cu o depăÈ™ire de 50% a celor mai negre predicții, peste 300 000 decese.
Citiți de pe net, dar mergeți È™i la È™coală. Vă poate fi de folos!
@Jan Pi Card
Vezi ca-mi esti dator cu un autograf pe fotografia asta, https://actadiurna2016.files.wordpress.com/2020/10/wp-1603029803161.jpg si cu un raspuns la o intrebare directa ce ti-am adresat-o aici, https://www.conteledesaintgermain.ro/in-curand-tara-va-fi-condusa-de-criminali-in-serie-cu-diplome-de-filantropi/15-10-2020#comment-36228 .
Sa inteleg ca in cazul tau cind postezi aici, guranismul progresist inseamna doar cyberbullying si shaming in on line?
De ce esti ofensator si agresiv, o faci pentru bani, esti complexat? Disperat, poate? Intreb pentru ca te scremi sa ofensezi fara argumente si minima cunoastere a temei.
Pina acum ai reusit doar sa te umpli de ridicol si sa fii respins cu cei cu care ai incercat sa interactionezi.
Nu ai avut nicicind un argument, altul decit cel al propagandei marelui reset plandemic.
JPC
Incerci sa comunici ceva sau doar vrei sa ne implici in psihoza ta?
Din februarie-martie 2020 am spus ca Ioannidis È™i Bhakdi sunt doi idioți utili, care vor reuÈ™i să-i prostească pe proÈ™ti.
De luni de zile postați câteva comentarii pe zi, fără să verificați nimic pentru că nu vă interesează adevărul È™i nu vă interesează impactul pe care îl are umplerea internetului cu prostii.
Asemeni unor naziÈ™ti comuni, moartea semenilor vă lasă rece. Eh, vă mai crapă o rubedenie, două, dar, desigur, aveau oricum zilele numărate.
Sunt eu procenzură? Mi se fâlfâie!!! Băăă, uitați-vă în urmă la ce ați propagat, cum ați muÈ™cat exact ca niÈ™te guvizi toate prostiile Pământului!!!
JPC
[…]
Adevarul ca si valoare logica, nu este nici consensual, cu atit mai putin negociabil. Valoarea de adevar se impune prin forta argumentului. Discursul tau bazat pe argumentum ad hominem sau ofensind oponentul nu dovedeste nimic, nimanui, nicicind. Te descalifica pe tine. De exemplu in cazul tau, incercarea de a discredita pe cineva fiindca are „figură tailandeză” ori prezumptia ca un colectiv de 5 cercetatori indieni au o singura pereche de chiloti pe care o poarta cu rindul, face dovada ca vii dintr-un bord intelectual precar.Cazon de joasa treapta trista.
[…]
Afirmi ca „nu vă interesează adevărul È™i nu vă interesează impactul pe care îl are umplerea internetului cu prostii” In cazul de fata, in discutie a fost citarea unui articol din editia digitala a ziarului Adevarul, a unor cifre publicate de Agentia de Sanatate Publica a Suediei si citeva temeri exprimate in spatiul public, de catre un personaj care este fellow al Berkman Klein Center for Internet & Society de la Harvard University. Acest personaj este printre altele, si un nume de referinta in minuscula comunitate a celor ce se ocupa analiza criptografica.
Care dintre cele 3 citari minte, care sint „prostiile” colportate? A avea temeri legitime e ilegal?
4. Stii ca moartea este o circumstanta a vietii?
In finalul fiecarei postari acuzi fara temei pe cei cu care nu rezonezi, ca ar fi fascisti si vinovati de moartea altor persoane pentru ca nu le-ar pasa.
Am o veste pentru tine, cind acuzi, tine minte, culpa trebuie dovedita prin fapta detrminata. In caz contrar ce faci este hartuire, afirmatie calomnioasa, delir sistematizat ori dupa caz propaganda.
Da, viata e letala. Nasol.
Mintuirea si vinovatia sint individuale, iar tu colportezi un delir paralogic, bine sistematizat, ca orice propagandist:”Asemeni unor naziÈ™ti comuni, moartea semenilor vă lasă rece…”
Sper ca te-ai prins ca intrebarile de mai sus sint retorice. Pe viitor te voi ignora.
@coco
Nu am contestat cifra de 2.000 mld.USD., avand aceleasi referinte ca si dvs.,ci am comentat, pe scurt, amploarea reformelor pe care se estimeaza ca aceasta le-a acoperit.
Mai incerc doua comentarii la articolul dvs., cu care rezonez intru totul:
1.Va citez: „mai marii nostri au tratat Basarabia ca pe o colonie, tradand un amatorism jenant”.Nefiind sigur la ce perioada va referiti, as accentua realitati istorice care ne spun ca, din pacate, dupa Marea Unire Basarabia a reprezentat, pentru Romania, mai mult un „sin bin”, in care politica de nationalizare nu a fost completata si cu una de dezvoltare. Basarabia, intre cele doua razboaie, fiind pentru Romania copilul cu retard al natiunii.
3. Va citez din nou: „Puneti-va acum intrebarea, cu cine te unesti, daca te-ai uni? Despre rusii si ucrainenii din Moldova nu vorbeste nimeni. Nici despre familiile mixte romano-ruse sau romano-ucrainene. Sunt peste un milion de rusi, ucraineni, ruso-romani si ruso-ucraineni in Moldova.” Asta da intrebare! Sa mai adaug si pe cei cca. 150.000 de gagauzi? Dar problema Transnistriei( unire si cu ea, adica cu trupe rusesti inside; sau fara, cu „trupul tarii amputat”)? Si cate intrebari or mai fi! Numai ca, sa fim constienti ca voturi se obtin vanzand iluzii de toate felurile, iar nationalismul exacerbat e o sursa buna.
@Adrian Cristescu,
e bine ca discutam despre cifre, chiar daca facem calcule diferite. Eu mi-am argumentat socotelile pe baza unei evaluari facute de un economist
pe marele promotor al unirii, Traian Basescu, nu l-am auzit facand vreodata nota de plata a unirii
„[…]
„žAm livrat oamenilor ce au simțit, ce au cerut. Am mers exact pe ce se cerea”, explică pentru Europa Liberă Doina Grosu-Benchea, patroana firmei DGI Multimedia Design, din IaÈ™i, care s-a ocupat de campania online a AUR pe Facebook.
[…]”
https://romania.europalibera.org/a/secrete-succes-aur-online-mesaje-tintite-soft-trump-macron/30992626.html
„[…]
Votul pentru AUR nu pare să fie legat de anumite extreme negative sau pozitive de dezvoltare (Tabel 1). Mai important decât ceea ce spun datele procentuale din Tabelul 1 este rezultatul a analizei din Anexa 1. Aici putem identifica efectul unor factori specifici asupra votului, controlând mulți alții (ca într-un experiment de laborator).
[…]”
https://www.contributors.ro/contextul-de-votare-la-parlamentarele-din-2020/
Într-o notă personală aÈ™ remarca ca Moldova È™i mă refer țintit la IaÈ™i, joaca un rol de triger È™i creuzet în debutul tuturor schimbărilor de paradigmă politică È™i socială, de la 1859 si pînă în prezent.
„[…]
KGB-ul a vrut inițial să dea lovitura împotriva lui CeauÈ™escu la IaÈ™i. Avea o rezonanță istorică oraÈ™ul ăla. Pentru asta erau pregătiți chiar È™i mâncătorii de căcat de la Europa Liberă care-È™i făcuseră discursurile patriotarde centrate pe rolul de „žrenăscător” pe care-l avea IaÈ™iul. O legendă urbană spune că dacă te duci noaptea la limbricul din Berlin È™i-i spui „žIaÈ™i”, se trezeÈ™te brusc, ridică o mână È™i începe să peroreze: „žTeiul care l-a văzut pe Eminescu vede acum poporul care se trezeÈ™te împotriva tiraniei, poporul care vrea libertatea mai presus de orice”.
Problema a fost că toată tărăÈ™enia s-a sfârÈ™it într-un absurd comic È™i din mult prea facila Revoluție a refuzat să se aprindă acolo.
[…]”
https://trenduri.blogspot.com/2020/12/lumea-vazuta-de-pe-margine.html
„[…]
Pe de alta parte, desigur, cei de la Iasi formau doar o componenta a celor de la Bucuresti. Nu o data presa a aratat legaturile strinse anterevolutionare pe care Iliescu le avea cu Virgil Magureanu sau cu gen. Militaru. Relevant este si faptul ca in aceasta perioada la Iasi a avut loc o intilnire ultrasecreta a capilor Securitatii din Moldova si Dobrogea. Consfatuiri similare au avut loc atunci si la Bucuresti, si la Brasov. In 1994 colonelul Dumitru Rasina, fost sef al Securitatii Arad, declara la Comisia Decembrie 89 (declaratie publicata in ziarul Ziua) ca discutiile au fost canalizate pe problema neimplicarii Securitatii in reprimarea unor manifestatii de strada ce ar putea avea loc. Asadar, Securitatea stia ce se intimpla si, neimplicindu-se, favoriza pe posibilii manifestanti.
[…]”
https://trenduri.blogspot.com/2020/12/lumea-vazuta-de-pe-margine.html
Fie È™i de imboldul unionist este anemic în rindul populației de pe ambele maluri ale Prutului, nu cred că va fi o piedică, dacă între Germania È™i Rusia există un acord în acest sens.
Și iarăsi mă tem că este debutul unei federalizări pe linia Carpaților.
Alexandru Racu despre AUR, via Alexandru Petria, aici,
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3651720254892536&id=192213980843198&__tn__=-R
In primul post am citat eronat sursa ultimului citat din articolul „REVOLUTIA ROMANA LA IASI,Un text de autor despre ce s-a intimplat in nebulosul an 1989” , https://www.ziaruldeiasi.ro/local/revolutia-romana-la-iasi~ni60p2 .
Mea culpa.
@Robert,
consider nu ne-am certat, am fost eu pisalog insistand sa explic anumite lucruri
ma bucur ca gandim la fel in privinta unirii; multi dintre cei care sustin din inima unirea, nu inteleg cate capcane ascunde procesul reintregirii si ce cutie a Pandorei deschide subiectul
in 1994, seful UDMR era mirat ca nu sunt fan al unirii; ma invitase la el in birou, avea pe perete o tapiserie naiva cu Eminescu; cred ca am parut destul de contrariat sa ma intalnesc cu poetul national in cartierul general al UDMR; „l-am primit cadou la Chisinau”, mi-a zis, „calatoresc des in Basarabia”; mi-a povestit apoi despre ambasada Ungariei din Republica Moldova, cea mai mare din spatiul apropiat al Budapestei, despre interesul Ungariei pentru problemele basarabene
ca sa scurtez povestea, Ungaria si reprezentantii UDMR si-ar fi dorit tare mult ca toata suflarea romaneasca sa sprijine cu entuziasm ideea unirii si s-au straduit sa stimuleze pe alocuri procesul reunificarii celor doua tari
n-are sens sa va spun de ce si ce revers ar fi avut in Transilvania o emulatie populara a unirii cu Basarabia
AUR se pare ca n-a inteles acest lucru si traieste inca in zorii romantismului geopolitic, in care lupul e lup sadea, bunicuta e bunicuta aievea si Scufita Rosie e chiar Scufita Rosie
Conte,
Dupa magariile trecute (stiti despre ce e vorba, sigur!), m-am lamurit ca a sta in anonimat e cea mai proasta alegere.
E mult mai credibila lupta fatisa, cea in care combatantii se cunosc!
Eu, sunt un fost ofiter de aviatie in rezerva, am cateva zeci de mii de ore de zbor in spate, am publicat in domeniu, azi sunt avocat. Cu nume si prenume, pentru ca asa au considerat ca e necesar, securistii care voiau distrusa orice opozitie la planurile lor.
Doar ca eu, nu am motive sa-mi fie rusine cu ce si cine sunt! Si nici n-am mintit!
Ideile mele, sunt astea pe care le stiti deja. Felul meu de a fi, sunt convins ca deja l-ati intuit.
Am fost cercetator (ca inginer), in probleme… ingineresti! Pe aici se zice ca sunteti matematician deci, la baza, avem aceeasi viziune, chiar daca vederile de moment pot diferi,
Ideile, am constatat ca sunt in general aceleasi si la domnia voastra, si la mine.
Poate ca un articol viitor al dumneavoastra, ar trebui sa arate cat de stransa e legatura dintre matematica si filosofie. Si sa arate ca discupline precum fizica sau chimia, nu pot exista in lipsa matematicii.
Statistica, desi este o ramura a matematicii, nu are legatura cu previziunea!
In unele situatii, noi toti, incercam sa previzionam ce se va intampla dar… variabilele sunt mai multe decat ecuatiile necesare rezolvarii!
Sigur ca ne intereseaza politica! Dar conteaza doar cea de stat, nu cea a partidelor politice! OK, conteaza si aia dar nu pentru cei care NU sunt membri ai vreunui partid.
Eu, nu sunt. Nici membru, nici simpatizant. Pentru nimeni angrenat in asa-zisa politica.
Sunt doar un subiect al deciziilor celor care se cred stapani si care isi imagineaza ca-mi pot dirija gandurile sau credintele. Imi pot dirija anumite actiuni dar nimic mai mult. Nimeni nu-mi va capata respectul daca nu-l merita! Si frica… nu mi-e de nimeni si de nimic!
Poate tocmai de aceea, imi permit sa fiu eu insumi, fara bariere si fara ascunzisuri.
Intrebare: cat va pricepeti in domeniul topologiei?
Mi-ar face placere imensa sa pot discuta cu cineva care sa inteleaga despre ce e vorba… Matematic, in primul rand!
Cu drag si respect,
Av. Robert E. Ene
@coco
1. Nu cred nici eu intr-o unire in urmatoarele 1-2 generatii. Presupunand ca „constiinta nationala” va evalua in aceasta directie si se va strange o masa critica favorabila in ambele tari ( gen 1859), iar conjunctura internationala o va permite ( gen 1918), poate ceva mai incolo ar putea avea loc.
2. Pentru a „juca”o posibilitate azi din p.d.v. economic,nu cred ca o comparatie cu Germania din 1990 e valabila doar privind estimarile de cca.2.000 mld USD(nu Eur.)cheltuiti de aceasta si care includ si taxa „soli”( 5,5% din impozitul pe venit/dividende, platita direct de contribuabili). Suma a presupus, in principal, o restructurare radicala a economiei ex.RDG ( cam ca in toate tarile ex.comuniste),cu aducerea ei la nivelul RFG, transformare ce in R.M. s-a intamplat deja, structurile capitaliste fiind la nivel apropiat Romaniei. Totodata, 2000 mld USD reprezenta cca. 1,5 PIB Germania 1990. O evaluare azi, ne-ar indica cca 350 mld Eur pentru Romania. Pare mult exagerat, tinand cont de mentiunea anterioara.
@Marian,
mai marii nostri au tratat Basarabia ca pe o colonie, tradand un amatorism jenant. In 1992, arhiva KGB de la Chisinau a fost transferata la Tiraspol, la sugestia kaghebistilor din structurile de putere. Dupa o incercare nereusita de recuperare a arhivei, de catre armata Moldovei, in timpul razboiului moldo-transnistrean, sprijinita de o grupa de cercetasi romani, din componenta Directiei Generale de Informatii a Apararii, SRI a sugerat ca cel mai bine pentru binele comun al cauzei romanesti de pe ambele maluri ale Prutului, ar fi ca arhiva sa fie distrusa. Asa a gandit seful SRI, Virgil Magureanu, va vine sa credeti? Puneti-va acum intrebarea, cu cine te unesti, daca te-ai uni? Despre rusii si ucrainenii din Moldova nu vorbeste nimeni. Nici despre familiile mixte romano-ruse sau romano-ucrainene. Sunt peste un milion de rusi, ucraineni, ruso-romani si ruso-ucraineni in Moldova. Cine a fost kaghebist, dintre fruntasii Moldovei? Cine mai poate lucra pentru actualele servicii de informatii ale Moscovei? A fost Druc, omul KGB? Dar Rosca? Dar Plahotniuc? Dar Filat?
Pentru desteptii pamantului de la Bucuresti, in frunte cu Basescu, Moldova n-a fost decat o uzina de voturi, pentru el si pentru retarda de Eba, in schimbul promisiunii ca unirea este iminenta si se va produce in cel mult cinci ani. Va puteti imagina o mai mare prostie si ticalosie? Ca sa intretina speranta unirii, Basescu a creat un pervers si corupt mecanism de acordare a cetateniei romanesti. Basarabenii, in marea lor majoritate, si-au luat pasaportul UE si au zis ura si la gara, emigrand in masa in UK, Spania si Italia. Fara filtre de protectie, fara o minima posibilitate de verificare, dat fiind faptul ca arhiva KGB este luata ostatica de rusii din Transnistria. Basescu a reusit sa bage pe usa din dos a UE intre 150.000-250.000 de basarabeni, romani, rusi si ucraineni. Fara sa fie integrata in UE, Moldova a devenit cel de al patrulea stat ex-sovietic al UE, dupa Estonia, Letonia si Lituania. Va spun cu mana pe inima ca acesta este motivul real pentru care nu am intrat in Spatiul Schengen.
Revin cu un nou comment la articolul Contelui.
Ca nou partid politic,eu , HAUR, aÈ™ avea scris cu majuscule, pe antetul de prezentare,
principiul de bază al democrației, principiu ignorat de toate celelalte partide hidoase, monstruoase de pe scena politică românească!
Este că puțini v-ați prins de idee? Ia mai ganditi-vă un pic….hmm, nici acum?….nici acum?
Cum ar suna: Serviciile de informații să fie civile È™i supt autoritatea unică a Parlamentului?
Parlamentul să decidă numirea directorilor,adjuncților, organigrama conform serviciilor din alte țări(în România fiind cel mai mare nr.de securei la milionul de cetățeni dintre toate țările UE È™i NATO) bugetul alocat, posibilitatea de demitere rapidă în caz de cel mai mic derapaj, puÈ™cărie grea, de la 20 de ani în sus pt. racolare de politicieni, judecători, procurori, polițiÈ™ti, pensionare normală, la 65 de ani, pensie conform contributivității. Da, È™i salarii pe măsură activității, pă rentabilitate, cum s-ar zice, au prins un È™pioni tot anul, naÈ™pa, iei 3000/ lunar.
Și ceva È™i mai important, interzicerea firmelor sub acoperire care parazitează infinit sectoare importante, mai ales cel medical( unde doar firmele secureilor câÈ™tigă contracte babane cu Statul).
Închei spunând aÈ™a:România se află în dezastru-sinistru din două cauze esențiale:
1. Că nu este republică parlamentară.
2.Că serviciile de informații sunt încă militarizate, toate partidele aÈ™a-zis politice fiind niÈ™te marionete în mâna lor, economia parazitată de firmele sub acoperire ale acestora.
3.STS implicat activ È™i decisiv în procesul electoral, nici măcar CeauÈ™escu nu băgase Securitatea până într-acolo, păstra totuÈ™i o aparență democratico-socialistă, acum e pe față cu sfidare maximă!
4. Naționalizarea tuturor resurselor naturale, petrol, gaze, apă, aur etc.
Astea fiind zise, È™i observând că populimea se tot duce după fentele „băeților”, neremarcând adevăratele probleme care ne scufundă de 30 de ani în prăpastie, că țara È™i națiune, È™i observând că nici mărețul HAUR NU propune( nici măcar Nu îndrăzneÈ™te să viseze) adevăratele schimbări strategico-sistemice necesare, ei preferând să se facă de râsul râÈ™ilor inmânănd o hartă perimată lui Dulapis, mă mir că n-au prezentat-o p-aia din vremea lui Burebista, unde stăpâneam jumătate de Europa!
AÈ™tept È™i alte argumente ale Contelui încontra(!) ideii că HAUR e doar o altă făcătură a unora care ne vor docili, manevrabili, idioți, cretinopați.
@lucidu
In afara de faptul ca „supt” folosit in contextul de fata, n-are nici o legatura cu „sub” (corect!), n-am alta solutie decat sa-ti dau dreptate.
Cred ca e cel mai curat, frumos, bine conturat si insirat discurs de analiza politica pe care l-am citit vreodata.
Spune multe despre autorul lui, despre inima lui, modul de gandire si pozitionarea ferma si stabila pe talerele Adevarului meta-fizic si material in acelasi timp…
Domnule inginer, „Conte”, sunteti deja crestin prin pozitionare si patos sufletesc, cred ca deja va „miroase” a firesc „calea Sfintilor…” (cum spuneati intr-un articol ca va „lipseste” fierbinteala unei vieti religioase, care este de datoria fiecarui crestin)
Va zic cu incredere aceasta pentru ca in proorocia Proorocului Daniel vechitestamentar, scrie „Alege-se-vor si se vor lamuri si se vor SFINTI multi, si NU vor intelege toti cei faradelege ci NUMAI cei INTELEPTI vor intelege”.
Sunt, deci, vremuri de sfintire (cu „forta”) pentru cei ce si-au pastrat mintea limpede si tainita inimii curata, asa incat sa deosebeasca lucrurile in vremurile de acum.
Hristos a inviat !
erata in primul rand de text: „inspirat” NU „insirat”
Adica liderii AUR nu stiu cum sa-si multumeasca mai repede sefii care i-au trimis in Parlament, iar Contele se asteapta sa dea astia o lovitura de stat cu miscari de strada.
E de ajuns sa te uiti putin la mutra acestui Simion, la cat este el de brunetel (s-ar confunda usor intr-un pluton de la scoala de gradati de la Campina), la freza lui 100% cazona, la vocabularul lui nu numai limitat ci si specific, ca sa realizezi ca acest partid nu e decat o incercare reusita de a maximiza indirect majoritatea parlamentara, daca cumva unii sau alti se vor satura prematur de guvernare. Plus marea lovitura a scoaterii din parlament a lui Puiemonta, tataie Tariceanu precum si a fitosilor lui Basescu. Treaba e simpla si clara, timp de 4 ani.
N-am vorbit de lovitura de stat ci de protectie.
In rest, egal cu tine insuti!
Bai idiotule !! Tu te auzi ce timpenii debitezi zi de zi pe acest blog?? Ai ceva probleme la mansarda? Sau asa esti tu din nascare!!
@Nicu! Părinții tăi sunt veri primari? Ai degetele mari opozabile? Nu de alta dar sa È™tim È™i noi cu ce anus contra naturii stam pe paginaA
@nicu
pana la urma, e un blog personal! Nu-ti place cine si cum e proprietarul, nu mai intra!
Idiot esti tu, care intri in casa omului, ca sa-l jignesti!
Asta arata ca TU ai ceva la cap!
@Psd-istul,
@Robert
Stimați domni,
Din câte văd, replica lui @nicu îi este adresată lui Franklin È™i nu Contelui. Cred că sunteți în eroare.
Dacă este adresata lui Franklin atunci îmi cer scuze! Sincere!
Dacă nu, mentin cele afirmate!
Sa ne imaginam ca pe undeva prin decembrie 2023 AUR ajunge cumva la guvernare. Ca in Republica Moldova se creaza acea masa critica favorabila unirii cu Romania. Incepe procesul de reunificare. George Simion este premier si ministru al reintegrarii, Claudiu Tarziu este ministrul pentru informatii si propaganda, Dan Tanasa conduce ministerul minoritatilor si Sosoaca, Internele. Scandal la Consiliul Europei, la Comisia Europeana, in NATO, Rusia ne provoaca pe uscat, in aer si pe apa, garnizoanele din Transnistria si Gagauzia ataca posturile de politie. Are loc un proces rapid de modificare a Constitutiei – Romania este stat unitar – daca creste teritorial, nu mai este nici unitar si nici indivizibil.
Daca ne raportam la nota de plata a reunificarii Germaniei, de 2.000 miliarde euro, costurile cele mai optimiste ale marii uniri romanesti ar fi de cca 750 miliarde euro. Adica bugetul mediu pe 2020-2022. Cele realiste se apropie de costurile reunificarii germane. De unde scoatem inca un buget? De unde alocam un buget de, sa zice, 7 miliarde euro anual, ministerului nou infiintat al reunificarii? Cu unu la suta din bugetul anual, bani rupti probabil din educatie, sanatate, cultura – portofoliile Cenusaresei – reunificarea s-ar produce in 100 de ani. Proiectul cade. Nu sunt bani, nu ne mai permitem alte imprumuturi. Obiectivul cheie al AUR, unirea cu Basarabia, Basarabia e Romania, este compromis iremediabil, bancul cu ungurii care vor sa ne fure Ardealul nu mai tine, formatiunea cade in desuetudine
@coco BRAVO DOMNULE ! Esti printre putzinii sau chiar singurul , care-a avut LUCIDITATEA sa se gandeasca si la asta caci de vorbe goale cu iz patriotard chiar sunt satul .Nu uita ca , Germania n-a achitat de una singura acele costuri ale reunificarii si n-ar fi rau dac-ai aminti si asta pentru stiinta alora de simpatizeaza cu A.U.R. si , inca pun botu’ la aiurelile debitate de aia si altii ca ei .
@coco
Nu ne-am inteles niciodata prea bine dar, de data nu pot decat sa-ti dau dreptate: moldovenii, in majoritatea lor, nu vor vreo unire. Cei care totusi o vor, sunt impartiti in doua tabere. De interes sau din nostalgie.
Realitatea e ca o tara atat de saraca cum e Romania, nu-si poate permite sa sustina o tara si mai saraca decat ea, Moldova!
Romania actuala, e departe de a fi fostul RFG, ca sa poata face asa ceva!
AUR poate castiga teren daca se mentine pe linia genarala care l-a consacrat si daca o lasa „mai moale” cu unirea cu Moldova. Eu unul, cam asa vad lucrurile.
Oricum, daca AUR e ce pretinde sau nu, vom vedea curand! Dupa mintea mea, in 6 luni, ne lamurim daca e cinstit sau nu.
Nu cred ca-i pasa cuiva dar, cred ca in spatele AUR nu e nimeni. In fata AUR, sunt cei care-l reprezinta! In final, „urma alege”.
Traim si vedem!
@Robert Domnule Ene , in primul rand , salut cu bucurie revenirea dv.stra in ” sufrageria ” domnului de Saint Germain . Sper sa continuati sa va beti cafeaua zilnica aici caci ,cel putzin eu , chiar v-am simtit lipsa . In al doilea rand , aceasta fraza ar trebui scrisa cu litere de-o schioapa in mintile tuturor celor ce-si mai fac iluzii desharte :” moldovenii, in majoritatea lor, nu vor vreo unire. ” Moldovenii adica , talpa tarii , ” franarii si hamalii si muncitori-n gara ” dupa cum spunea Arghezi , zarzavagii moldoveni NU VOR UNIREA { stiu ei de ce } asa cum si-n Romania , acelasi tip de oameni , chiar nu le pasa daca vreodata gospodin Putin Vladimir Vladimirovici va da unda verde reunificarii celor doua tari .Chiar poate crede cineva asta mai ales dupa ” mica gluma ” facuta in Ucraina ? Unionistii moldoveni nu-s altceva decat tipi care viseaza cu ochii deschisi la o reintoarcere a timpului adica , la o imposibilitate . Unionistii romani sant de aceeasi categorie si-n plus , au oarece interese in spate , interese ale lor sau ale altcuiva . Asta v-o spune unul care-a haladuit prin acea Rep. Moldova inca din anii ’90 tranversand Prutul pe acele frumoase ” poduri d e flori ” si care-a stat de vorba si cu oameni de genul lui Iurie Rosca dar si cu oameni dintr-aia care , s e intorceau seara de la munca campului sau saptamanal , din Ucraina de la alt gen d e munca adica unul care chiar a fost acolo , care chiar stie .Atunci eram impreuna cu o echipa al carei conducator se numea Marius Marinescu iar azi , va anunt cu durere in suflet despre plecarea acestuia dintre noi .A fost un om adevarat , a fost un mare visator : DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA ! Spuneti dv.stra : ” Realitatea e ca o tara atat de saraca cum e Romania, nu-si poate permite sa sustina o tara si mai saraca decat ea, Moldova!” sau , cum spunea un fost Ministru de Externe al Rep. Moldova , devenit deputat in Parlamentul Romaniei pe listele PRM , prin anii cand existau destui visatori in Romania { nu si-n Rep. Moldova } : ” Romania sa-si rezolve problemele ei si-apoi…vom vedea , ne vom gandii si la unire ” . De fapt aia din Moldova doreau … nici macar aderarea la UE cat , ceea ce credeau ei ca-i benefic lor : libera trecere , eventual , doar cu buletinul catre acel Rai european .Oare-i necesar sa adaug ca , moldovenii trec azi Prutul cu buletinul iar romanilor nu le este permis accesul acolo altfel decat cu , pasaportul ?
@robert
Cred ca, in ceea ce priveste Basarabia, ar trebui sa constientizam dihotimia in care ne aflam majoritatea dintre noi: una simtim, alta gandim; si, in ambele cazuri, avem dreptate.
Stimate Conte,
Permiteti-mi doua observatii la text:
-prima idee,”neatacata” in text ,este si cea mai vehiculata pe-aici, si anume cea referitoare la originea securistica a AUR. Si pare destul de justificata, cel putin din ce ne fac ceilalti securisti sa vrem sa intelegem. Poate merita o discutie mai argumentata din toate directiile.
– a doua, se refera la ceea ce cred ca ar trebui sa faca si AUR, in paralel cu ce sugerati simpatizantilor sai, si anume: o reducere a tonului uneori prea agresiv, care sperie niste cetateni obisnuiti( nu cred ca-ar trebui sa imite USR); o definire clara, fara exagerari mistice, a caii crestine a Romaniei; punctarea cailor prin care se vor opune jefuirii din ce in ce mai revoltatoare a resurselor tarii; definirea clara a ceea ce ar trebui sa intelegem, ca ROMANI in UE, prin notiunea de „stat de drept”. Cu alte cuvinte, as vedea necesara o clarificare a obiectivelor si a cailor de urmat.
Evident, sunt doar niste ganduri personale, nefiind nici pe departe in pozitia de a da sfaturi.
Stimate Adrian,
In articolul „Alchimistii. Tara noastra AUR poarta…” scriam: „Nimeni nu-și explică de unde a apărut acest „AUR”. E posibilă o astfel de coagulare spontană, direct la urieșeasca dimensiune a unui 9%, fără malaxoarele și drojdia „brutarilor” de profesie? Eu nu cred asta!”. Deci o opinie am exprimat vizavi de posibila implicare securistica. In rest, eu nu sunt sustinatorul AUR, cu atat mai mult vreun strateg de-al lor. Si pe mine ma deranjeaza stridentele lor, dupa modelul USR, dar ma gandesc ca poate tocmai asta le-a adus succesul, ca si celor de la USR.
Stimate Conte,
Multumesc pentru atentie si, fara a dori sa te implic intr-un dialog mai lung, mai spun doar:
1. Scuze, din superficialitate am neglijat un articol mai vechi.
2. Faptul ca „stridentele” au contribuit la victorie, e fara doar si poate. Dar, asteptarile mele enumerate anterior,pe scurt, incearca sa depaseasca victoria „de etapa” si sa spere intr-o reala revigorare a politicii aducand si personaje care sa nu mai fie doar niste hiene pe un starv pe care-l consider,cu obstinatie, ca fiind si tara mea.
Cred ca ne agatam cu prea multa disperare de un lucru mult prea mic.
Momentul politic actual are 2 puncte de referinta din trecut. As zice ca in partea superioara este foarte similar cu guvernarea CDR. Aceeasi iresponsabilitate pentru binele general, acelasi maraton in grup dupa ciolan, acelasi tip de gandire binara… eu sa iau totul restul nimic.
In partea inferioara apare AUR care e un fel de urmas al PDD. Ambele partide au rezonat cu acelasi gen de electorat si au venit cu acelasi gen de mesaj radical de schimbare. Dincolo de agenda politica care o gasesc ofertanta remarc acelasi amatorism existent si la USR: asa nu se mai poate asa ca venim noi si schimbam lumea.
Baietii buni impinsi de gloate in fata nu vor face fata in fata rechinilor harsiti. PDD a avut soarta implacabila a unui banc mic de plancton care a intalnit un grup de rechini. S-au dezintegrat instant, ideologia nu face fata in fata banilor si intereselor. E reprezentativ cazul unui celebru jurnalist ajuns senator la vremea aia. Cand apare la televizor sufera pentru durerea neamului in direct(chiar si astazi), cand insa era in parlament trecea de la un partid la altul pentru 100k euro. Durerea neamului e mare dar nevoile familiei primeaza.
Acu vad nemultumiri ca AUR nu e asa nascut din spuma marii cum ne-am dori. Pentru cine nu intelege… Ca sa ai asa ceva iti trebuie inca 2 – 3 generatii care sa stranga banu si sa genereze natural o miscare politica asta daca nu uita de unde au plecat intre timp si isi cheltuie averea sub luminile Parisului. Un lider ca Zelea Codreanu nu apare odata la 50 de ani cum am vrea noi.
Pentru situatia actuala din Romania AUR e maximul ce se poate. Un fel de incropeala politica ceva mai serioasa decat comedia lu „Domnu Dan”. Oamenii sunt inca proaspeti si infometati in curand insa vor incepe ofertele, viata buna, compromisurile, santajele. Are loc acea departare de mizeria sau mediocritatea financiara in care ne scaldam cel putin 75% din populatie. Si atunci are loc marea alegere… ramai cu prostii stiind ca oricum nu ai ce sa faci pentru ei sau te rezolvi personal.
La vremuri normale as fi zis 100% ca AUR va sfarsi ca si PDD. Vor ramane cativa idealisti ca Hurduzeu si Lavric, liderul Simion din motive de securitate iar restul vor zburda nestingheriti la libertate.. financiara evident. Totusi caracterul exceptional al momentului cred ca face ca lucrurile sa ramane intr-o oarecare cumpana.
AUR e un produs politic improvizat de securistii nostri la cererea externa din partea QAnon. Puteti vedea asta prin faptul ca au promovat persoane ca Sorin Lavric si Ovidiu Hurduzeu care au cultura si viziunea necesara pentru a putea creiona o viziune nationalista moderna.
Asta e si motivul pentru care toate tunurile mediei progresiste trag in acesta miscare total neinsemnata. Dintre toti CTP va avea viata cea mai grea. Astia de la AUR is genu saraci si cinstiti pe cand The Reverend e cam suspect de bogat si aproape cinstit… o sa fie cam greu sa le tii discursuri de deontologie si morala unora mai morali ca tine.
In functie de rezultatul alegerilor din SUA, AUR va disparea ca si PDD va deraia pe o linie secundara promovand persoane ca dl Calin Georgescu sau va deveni varful de lance care va genera multe scandaluri politice. Linia de actiune generala va veni de afara.
In acelasi timp discursul politic se va schimba si cireada progresista / mass media / intelectualii vor trebui sa isi dea cu parerea in clar despre anumite subiecte care dansii le considera apriori ca fiind invechite desi poporul nu le vrea schimbate.
„Linia dura” pe care va merge AUR are rolul de a trezi un pic marea masa a mutantilor care regurgiteaza ideile scuipate de profesionisti in mintea, avand ulterior pretentia ca ei gandesc modern si european.
Cum v-am mai spus realegerea lui Trump este mult mai importanta decat intelegeti.
Nema realegere! Jmekerii din SUA È™i-au făcut bine temele de data asta. Până È™i procurorul general a ascuns sub preÈ™ gunoiul familiei Biden.
@watcher
Nu stiu cum sa-ti arat un deget in sus (ala mare, nu mijlociul!!!)
Nu e prima data cand suntem 100% de acord…
Domnule Conte , eu nu va banuiesc de naivitate precum fac ” Lucidu ” sau „cib ” insa , dumneavoastra personal , chiar credeti in sinea dumneavoastra ca acest A.U.R. a aparut precum … Afrodita ? Chiar credeti ca ” Mocnește furia în popor! N-aș fi crezut, dar explozia AUR asta dovedește. S-a agățat poporul de acești haiduci ca înecatul de pai.” Pai daca era asa , aveau minim 4 milioane { cam atat reiese dintr-un calcul simplu , facut nu de catre de catre AEP al numarului celor ce nu s-au prezentat la vot } , de simpatizanti si asta…doar asa , pentru inceput ! ” Se face mare tam-tam în jurul avocatei Șoșoacă. Că e gălăgioasă, că e stridentă, că e intolerantă, că are un discurs fascist. ” Ai dreptate domnule Conte cu-n singur amendament : nu cred c-am auzit vreodata , s-am fost de cateva ori la mitingurile d e protest din Piata Victoriei sau de la Universitate in cursul acestui an , cum spun ,n-am auzit un discurs fascist sau cu tenta fascista la doamna Sosoaca . Se fereste ca de foc de-asa ceva tocmai pentru ca stie , care pot fi urmarile . Discurs mitocanesc a la Mitza Baston DA si chiar cred cu tarie ca , ” elitele ” din Parlamentul Romaniei aveau nevoie d e acest dush rece insa , discurs cu tenta fascista NU . Fireste , daca puteti proba acest fapt , v-asi fi recunoscator domnule Conte . Sa nu uit : dl. Ion Iliescu ai numea pe ” golanii ” pietei Universitatii , LEGIONARI si FASCISTI insa , ce pretentii sa ai de la Ion Iliescu ?! Dl. George Simion , nici nu si-a ocupat partidul locul binemeritat in Parlament si…constat c-a emis deja o perla . Spunea domnia sa ca ” AUR va sustine reluarea serviciului militar obligatoriu ” . Nu stiu dac-a fost ideea lui sau a domnului Gen.rez/ret Chelaru si , avand in vedere faptul ca Romania ca membru NATO face ce-i cer aia … nu cred in seriozitatea acestei pareri/idei totusi…se vede clar ca sistemul n-a fost chiar atat de lent cum credeti dumneavoastra . De la dumneavoastra citire : ” Refuzul unor parlamentari USR de a jura pe biblie este cea mai oribilă ofensă pe care aceștia au putut-o aduce votanților lor credincioși ” . Fara sa fiu macar simpatizant USR , parerea mea sincera este ca , decat sa juri si sa nu crezi in ceea ce juri , chiar dac-o faci cu mana pe Biblie , mai bine lipsa ! ” Nu-mi place doamna Șoșoacă, tot așa cum nu-mi plac CTP, Marin Ceaușescu, Andrei Caramitru. Ceea ce mă face însă să o consider mai utilă acestor vremuri decât susnumiții este faptul că apără niște valori pe care ceilalți nu doar că le disprețuiesc, dar le și atacă mișelește: patriotismul și religia creștină. ” Abia asta-i , fie o gluma , fie o dovada de… naivitate .P.S. Nici mie nu-mi plac nici Sosoaca sau CTP ori Caramitru si Marin Ceausescu si nu-mi plac multi si multe insa , neavand alta posibilitate , astept , ” sa-i pedepseasca Dumnezeu ” , vorba IPF Daniel .
Ce sfântă naivitate are Contele, sublimă dar lipsită de miezul adevărului faptic!
AUR, că È™i TOATE celelalte partide din România, este o creație a serviciilor de, sanchi, intelligence, adică fosta Securitate, în scopuri oculte, în special economico-ilicite, dar È™i de manipulare a bizonului votant.
În ultima „pereoadă” se profila o razmeriță datorată măsurilor inepte, a idioțeniilor guvernului, È™i „băeții” È™i-au zis să preia treaba, să fie bine ca să nu fie rău, aÈ™a că…..hopa, un aÈ™a-zis partid care în septembrie a luat 0,6% la locale, vine după 9 săptămâni cu 10% la generale!
Explicația e doar una, È™i asta n-o înțeleg „deonto-È™ontorogii” din presă care o freacă cu micro-targhetarea, cu FB, cu mersul în teren È™i alte bălării mediatice!
Softul e răspunsul corect.Francisc Tobă colonel DIA in retragere,ales pe listele AUR, e fondatorul STS, care STS….numară voturile,gen.Chelaru, condamnat penal,cu legături GRU, ales pe listele AUR, Călin Georgescu, propus ca premier, este un mason notoriu, membru al Clubului de la Roma, organizație profund globalistă etc. Astea sunt doar căteva răspunsuri aÈ™a la cald.
E noapte È™i e târziu, subiectul merită încă 30 de paragrafe pe puțin, dar cine crede că s-a născut un partid cu adevărat naționalist-patriotic din spuma revoltei rumânilor laÈ™i care-au acceptat să fie arestați în spitale fără mandat de la judecător, È™i să fie scoÈ™i din biserici de jandarmi cu armele în mâini, ceea ce nici măcar Stalin n-a îndrăznit, înseamnă că e tare naiv, chiar paralel cu realitatea!
Da, as vrea È™i eu un partid cu adevărat naționalist român, ca în Ungaria sau Polonia, care, apropo, i-au aplicat un mare sex oral Merkeliței în legătură cu banii condiționați de „Statul de drept”, dar, repet, noi nici măcar revoluția din ’89 n-am făcut-o cu adevărat, am fost doar niÈ™te marionete mânuite de păpuÈ™arii mondiali, spre deosebire de unguri, cehi, polonezi care n-au supt-o pregnant de la licuriciul cel mare, È™i È™i-au rezolvat treburile iei înÈ™iÈ™i!
AUR, partid salvator, mesianic, mirobolant…..râd mult.
@Lucidu Uiti ca Romania nu este { si n-a fost vreodata } precum au fost si sant Ungaria sau Polonia ? Este foarte adevarat ca , ” Stalin n-a indraznit „{ asta se vrea a fi o gluma ? } , sa scoata pe nimeni din biserici folosindu-se de jandarmi { cekisti } cu armele in maini : ala darama pur si simplu bisericile peste ei si culmea , era aplaudat caci , era TATUCUL LOR…mama lor !
Poti da un exempolu de biserica daramata de Stalin „pus si simplu…peste ei”: denumire, localitate, an?
@Condoru Chiar n-am chef la ora asta { mi-au facut suficienti nervi ” alesii ” } , sa dau cautare pe scrierile coanei Wiki…pedia . Insa , vorba apostolului : CAUTA SI VEI GASI !
@Condoru..Da o cautare, „Demolatorul de biserici”, era un marțian din prima linie a lui Stalin .Il gasesti si pe enciclopedia corecta politic.
@Condoru Uite ceva in plus pentru cultura dumitale generala privind ceea ce-ncepuse Iosif Visarionovici si-a fost continuat cu succes de catre … cel ce era numit de catre Stalin si apropiatii sai BUFONUL REGELUI :
Catacombele Ortodoxiei
Persecutia lui Hrusciov
Conte, scuze dar blogul dvs ar trebui sa se numeasca Blogul Naivilor. Cate lock-down-uri mai sunt necesare ca sa priceapa lumea ca ce-a fost nu va mi fi? Si atentie la Eugenie, da, da, da’ nu aia din copilarie. Eu deja sunt impacat cu mine si cu ce va veni. N-are nici un rost sa va opuneti. Calaii sunt prea puternici! Jumatate din populatia planetei e deja moarta si nici nu stie!
Si? Care e problema ca suntem naivi? Prefer sa fiu naiv decât blazat È™i cu aere de superioritate! Dacă le ai cu clarviziunea da-ne si noua numerele de la loto! Sharring is carting! Nu o lua personal! Pls!
Sharing is caring. Asa e corect. In rest, visati, ca visati frumos. Cine nu vrea sa vada realitatea cruda, va fi pocnit mai devreme sau mai tarziu de catre aceeasi realitate fix in mufa. Dupa cum spunea un mare filozof in viata, pe numele sau Mike Tyson, toata lumea are un plan pana cand primeste un pumn in fata!
In momentul când vânezi o greseala de exprimare asta îmi spune ca o cordelina sensibila a fost atinsa! Mea culpa! Si da noi, cei naivii o vom lua din nou în mufa! Dar pana la urma dacă viata ar fi numai puf, asa cum visează unii de pe acilisea, cred ca r fi plictisitoare si oamenii ar cauta un fel de fight club!
P.S blazarea este apanajul degeneratilor care suferă de guta!
Vezi raspuns mai jos. E valabil si pentru matale. Sa fii iubit si sa dea Dumnezeu sa n-am eu dreptate. Dar la anii si experienta mea, am constatat ca Murphy are intotdeuna dreptate si eu cred in el. Atata poate un blazat care (inca) nu sufera de guta!
Când un prieten de-al meu mi-a zis anul trecut ca va apărea un partid nou cu tenta creÈ™tină am ras de el! De ce? Pt ca fostul lui loc de munca era undeva un servicii È™i am crezut ca este doar o petarda lansata asa aiurea!
Când acelaÈ™i prieten mi-a spus de Armata Domnului si de faptul ca sunt tot mai mulți „înrolați” în ea, nu am È™tiut cu ce se mănâncă! Acum È™tiu!
Când Daniel a ieÈ™it cu celebrul de acum” Fratilor” am zis ca ipochimenul este disperat ca nu mai are bani!
Acum ca Aur a întrat în parlament( si asta e numai inceputul) îmi dau seama ca nu am È™tiut sa leg punctele între ele! Adică am fost orb si prost! Eu cred ca ei sunt rezultatul frustrării acumulate la niÈ™te paliere mai joase ale societății în care mai exista oameni care țin la tara asta! Sunt si aici unii dar majoritatea sunt asa mai slow motion! Asta e! Mamaliga bună nu se face cu mălai glisat ci cu mălai din ala vârtos! Oricine iti poate spune asta, care a trăit la tara! Aurul este mestecăul!
Dupa părerea mea mamaliga este în clocot! Face bulbucii aia mici È™i suiera! Dacă sterpul de Klaus mai pune niÈ™te lemne sub ceaun, o sa de-a pe afara!
Se apropie 22 decembrie! Frig È™i fără apa calda în casa! Vi se pare familiara imaginea?
Vezi că băiatul din servicii nu o dădea în bălării, treaba e gândită de mai mult timp, votanții PRM,PPDD,nemulțumiții de PSD,PNL, ALDE, trebuiau să găsească un debuÈ™eu, un aÈ™a zis partid patriotic, drept pt. care a È™i fost creat.
Cu bani mulți, cu protecție supremă ( cine naiba a mai protestat în pandemie 2 săptămâni în Piața Victoriei nederanjat de nimeni?) ,totul pt. ținerea situației supt control.
Papagalii ăÈ™tia vopsiți din conducerea AUR se vor devoala în curând, că oricum multă minte nu posedă, păcat de poporul român ca este păcălit iar, È™i iar, È™i iar…..
@PSD-istul Postarea dumneavoastra mi-aduce aminte de-o intamplare similara insa , petrecuta in 12 Iunie 1990 . Atunci , in Iunie ’90 , un coleg de munca , care coleg avea un unchi COLONEL DE MILITIE , mi-a shoptit ca-n urmatoarele zile sa nu ma mai vantur prin GOLANIA caci… nu mai este mult si…se va sfarsi .Nu l-am ascultat iar ce-am patimit in 14-15 am sa le spun si mortilor !Ca si dumneata , am fost si orb si prost . Buna replica data Contelui si doar c-o singura idee nu-s d e acord cu dumneata , acolo unde spui : ” Dupa părerea mea mamaliga este în clocot! Face bulbucii aia mici È™i suiera! Dacă sterpul de Klaus mai pune niÈ™te lemne sub ceaun, o sa de-a pe afara!
Se apropie 22 decembrie! Frig È™i fără apa calda în casa! Vi se pare familiara imaginea? ” Poate ca , ” fierbe mamaliga ” insa…22 decembrie 1989 a fost doar odata in secolul si mileniul trecut deci…nu se va mai repeta mai ales ca , nici atunci acea mamaliga n-a explodat c-asa a vrut ea ci…”cu ajutor ” extern !Ai uitat ca Romania nu-i chiar de capul ei in Europa ? P.S. Daca esti cu adevarat pesedist { PE-SE-DE vorba bivolului de la Cotroceni }asa cum te lauzi cu acest aka , crede-ma ca , pe nimeni n-am injurat cu-atata furie , asa cum am injurat PE-SE-DE in aceste shapte – opt luni de zile ! Fara suparare insa , din cauza PE-SE-DE si-a liderilor sai fosti sau actuali , se-ntampla tot ce sentampla…fireste cu exceptia pandemiei ! Din cauza lor v-ati pierdut minim jumatate din electorat plus simpatizantii : Ponta , Dragnea , Grindeanu , Tudose , Dancila….MARCEL CIOLACU .
Deci mulțam domnului ca exista cineva care mi-a dat o replica asa pe liniÈ™te!
Da sunt psd-ist dintr-un motiv frivol! Dorința de a fi Gica Contra!
Toți din familia mea sunt anti psd ba mai mult am avut È™i un baron local pnl-ist!
Ai dreptate 100%! Soferul de autobaza ( Dragnea) prompterista( Firea) gestionarul de aprozar( Ciolaca), renul Rudolph( Tanase nas rosu) si nu ultimul VVP( aceasta femeie a bărbaților È™i barbat al femeilor( cacanaru de Sârbu stie despre ce vb!!!) au dus în derizoriu partidul!
Eu sunt naiv cum ar spune un blazat de pe aici! Dar cred ca noi ca natiune nu suntem de dreapta dpdv economic! Dpdv al altor aspecte suntem chiar de extrema dreapta!
Eu cred ca tot stânga va câÈ™tiga pana la urma! O stânga economica cu accente de extrema dreapta în ceea ce priveÈ™te relația cu restul lumii!
Încă odată mersi pt raspuns!
Wishful thinking! Daca baietii aia grei care si-au cumparat in viu serviciile din Romaniea, l-au pus cu botul pe labe pe Trump, ce sanse au suveranistii la Bukresh? Zero, nix, nada! O sa faca si astia fix nimic. Ca doar nu sunt de capul lor. Remember, nu ne vom mai intoarce la normalitate, la libertate, la liberul arbitru, la viata buna-rea, asa cum era, never-ever. Bill, George si altii sunt deja prea puternici si cutitul si painea sunt la ei. Deci, vax albina! Plus ca Voda Lapusneanu a avut dreptate iar mama prostilor e mereu gravida. Bucurati-va, bucurati-va!
Cu tot respectul: te uiți prea mult la Netflix. Èši-ar prinde bine un pic de istorie. Și un pic de dialectică.
Mai vedem, mai vorbim. Sa nu spuneti ca nu stiati ce vi (ni) se intampla. Macar eu sunt pregatit si nimic nu ma mai surprinde!
Bine radiografiat, v-am citit È™i trecut prin filtrul minții cu drag.
Dumnezeu nu se lasă batjocorit!
Superba radiografiei a scenei politice de pe dimbovita, dar mai ales ..AURULUI ROMANESC!!Felicitari DOMNULE conte.
„Preoti cu crucea-n frunte,caci oastea e crestina!”
Si mai e si fondul proprice actual! Vor urma luni de ciorovaiala in guvernare!
Pe langa Biserica, Crestinism, Familie crestina, Pensii ,Alocatii, Suveranitate, Nationalism trebuie sa marseze pe scoaterea noii securitati din politica si din viata economica!
Daca o sa lase sa treaca timpul o sa ii toace marunt!
Au cu ce iesi in fata poporului.De exemplu taierea bugetului securitatii si ducerea banilor la sanatate sau pensii!!
Au atata tematica de abordat !Numai sa vrea sa o faca!
Sa intrebe noua securitate unde e industria si economia Romaniei!
Trebuie doar sa arate cu degetul !!
Dar trebuie sa o faca des si tare si de la tribuna parlamentului!
Trebuie sa vina cu aceste chestiuni in parlament si sa arate ca ceilalti nu vor si in doi ani ii matura pe toti!
70% din romani nu ii mai inghit pe niciunii!
Trebuie doar un om hotarat sa dirijeze aceste energii!
Dulapul e spart ,e haisait ,e vraiste , e terminat!
Singurul dusman al lor este noua securitate!
Daca aplica politica lui Dragnea intr-un an ii termina sistemul!
Daca nu rup pisica de la inceput si incearca sa negocieze cu sistemul sunt terminati din start!