Scorul acestui articol
[Total: 2022 voturi. Media: 4.9]

 

Pe măsură ce se afundă în muÈ™amalizare È™i ridicol, cazul Caracal devine turnesolul perfect pentru demonstrarea complicității la crimă organizată a autoritatilor romane.

Veți găsi aici adevărul în cazul Caracal. Adevărul relevat nu de probele de la dosar (care nu există sau care nu ne-au fost aduse la cunoÈ™tință) ci de logica formală. De inflexibila logică formală.

Plecăm de la următoarele premise È™i fapte documentate oficial:

  1. (premisă) Zona Deveselu „“ Caracal, fiind de maximă importanță militară È™i strategică, a fost È™i este permanent supravegheată informativ, până la cel mai mic detaliu, atât de serviciile secrete româneÈ™ti cât È™i de cele ale SUA. Există imagini È™i înregistrări audio cu tot ce miÈ™că acolo, mai ales în lumea interlopă;
  2. (premisă) După explodarea în presă a cazului Caracal, care a produs un impact mediatic uriaÈ™, preÈ™edintele României a primit de la serviciile secrete ale României (aflate în parteneriat strategic cu cele ale SUA) un raport detaliat È™i bazat pe probe irefutabile privind faptele petrecute acolo. De asemenea, acest raport conținea È™i o analiză a impactului È™i consecințelor acestui caz;
  3. (faptă) La scurt timp după ce Dincă a declarat că le-a ucis pe cele două fete, atât preÈ™edintele Iohannis cât È™i ministrul justiției Birchall au transmis public È™i oficial condoleanțe familiilor celor două fete, Alexandra È™i Luiza. Fără cadavre, fără AND-uri, fără minime probe juridice;
  4. (faptă) Pe 25.09.2019 DIICOT (sub conducerea lui Felix Bănilă) a apelat pentru rezolvarea cazului Caracal la expertiza FBI (fapt neuzual, care se abate de la Codul de Procedură Penală);
  5. (faptă) Pe 30.09.2019 preÈ™edintele Klaus Iohannis cere demisia lui Felix Bănilă de la șefia DIICOT. Declară cu acea ocazie: „žEste imperativ ca greÈ™elile din ultimele săptămâni să fie asumate cu responsabilitate și este nevoie de o schimbare la acest nivel pentru a recredibiliza această instituție”;
  6. (faptă) În raportul FBI, trimis procurorilor români la data de 25.11.2019, se solicită (printre altele):                     a) Absolvirea în mod public a membrilor familiei lui Dincă de orice vină în ceea ce priveÈ™te participarea lor la È™i deținerea de informații legate de aceste crime;                                                                                                                   b) DIICOT să dea un Comunicat de presă în care să afirme că nu există probe din care să reiasă că familia lui Dincă a avut cunoÈ™tință despre sau a participat la pretinsele crime;
  7. (premisă) PreÈ™edintele Iohannis acordă tot sprijinul È™i toată atenția recomandărilor È™i intereselor partenerului strategic (SUA) privitoare la România;
  8. (fapte) Rapoarte ale Comisiei Europene, bazate pe date de la autoritățile naționale române, Paza de Coastă Europeană, Europol și alte agenții europene de profil, precum È™i presa din România semnalează nivelul de flagel, gravitatea deosebită pe care a atins-o traficul de carne vie în România. Iată doar câteva extrase:

Raport Comisia Europeană 2018:

„žUn raport, din 2018, al Comisiei Europene, arată că în perioada 2015-2016, aproape trei sferturi (74%) dintre victimele traficului de persoane din Uniunea Europeană proveneau din România.

Mai mult de jumătate dintre victimele de origine română, în procent de 61%, au fost recrutate pentru exploatare sexuală.

AcelaÈ™i raport arată că autoritățile din România au identificat 2.777 de persoane implicate în traficul de persoane. Dintre acestea, doar 737 fuseseră aduÈ™i în fața judecătorilor”.

Raport Comisia Europeană 2019:

„La 12 ani de la aderare, cetățenii români se află pe primul loc în topul naționalităților traficate pe teritoriul Uniunii Europene. Proxenetismul este cea mai curentă formă de trafic de ființe umane. Raportul oficialilor europeni, publicat în decembrie anul trecut, centralizează date de la autoritățile naționale, Paza de Coastă Europeană, Europol și alte agenții europene de profil.”

Platforma media Republica, noiembrie 2019 (ca să lucrăm È™i cu divizia de presă a SRI):

În fiecare an, sunt identificate de către autorități sau ONG-uri 500 de victime ale traficului de persoane care provin din România, În jur de 42-43% dintre acestea sunt copii. În jur de 70% sunt exploatate sexual”¦

  1. (faptă) Pe 09.01.2020 Gheorghe Dincă îÈ™i schimbă declarațiile anterioare, infirmând faptul că ar fi ucis-o pe Luiza Melencu;
  2. (faptă) Pe 10.01.2020 procurorii DIICOT au finalizat rechizitoriul în dosarul „žCaracal”, urmând ca Gheorghe Dincă, să fie trimis în judecată pentru uciderea celor două tinere.

Și acum, pe baza celor de mai sus (3 premise È™i 7 fapte), deducțiile logice care prefigurează adevărul promis în titlu despre cazul Caracal.

Precizare esențială: toate faptele menționate mai sus sunt certe, toate premisele reținute mai sus au legătură directă cu preÈ™edintele Iohannis.

Premisa 1 ne asigură că serviciile secrete cu rol în protejarea informativă a obiectivului Deveselu au È™tiut totul, în timp real, despre ce s-a întâmplat cu Luiza È™i Alexandra.

Premisa 2 ne asigură că È™i preÈ™edintele Iohannis a aflat imediat, din raportul primit, adevărul despre fete.

Fapta 3 indică o reacție coordonată (a preÈ™edintelui È™i a ministrului justiției) pe baza informațiilor din raportul SRI (premisa 2). Aici apar două posibilități:

  1. Fie preÈ™edintelui i s-a spus că fetele sunt, cu certitudine, moarte, È™i de-asta a prezentat condoleanțe;
  2. Fie i s-a spus că Luiza a plecat vie din casa lui Dincă (poate È™i Alexandra), dar că, pentru a se evita un scandal cu consecințe nedorite pentru partenerul strategic, este preferabil să le declare pe ambele moarte È™i să se închidă cât mai repede cazul. Și de-asta a prezentat condoleanțe.

Cert este că reacția preÈ™edintelui de a îndolia cu cruzime aceste familii nu a fost una spontană, emoțională, empatica, ci una calculată (È™i impusă È™i ministrului justiției) în virtutea respectării întocmai a premisei 7. Dacă preÈ™edintelui i s-a spus că fetele sunt moarte È™i acum, după ultima declarație a lui Dincă, se dovedeÈ™te că a fost dezinformat, cu atât mai grav pentru el È™i pentru servicii.

Înlocuirea lui Bănilă (fapta 5) are două semnificații:

întâi că preÈ™edintele Iohannis, când are interes È™i vrea, interferează fără reținere actul de justiție È™i încalcă fără scrupule chiar È™i Constituția țării (cum a făcut È™i cu Victor Ponta, dar È™i cu deciziile CCR),

apoi că Felix Bănilă a călcat (într-un fel sau altul) linia roÈ™ie, fie luându-È™i rolul prea în serios È™i încercând să facă o anchetă solidă, fie supărându-i pe americani că-i face copărtaÈ™i la acest caz, dezgropând dosarul din 2014 cu Deveselu È™i apoi cerându-le să se implice în anchetă dacă vor să fie albiți.

Cert este că scopul lui Klaus Iohannis prin înlocuirea lui Bănilă nu a fost nicidecum cel declarat, că ar urmări „o schimbare la acest nivel pentru a recredibiliza această instituție„, ci acela, pe care evoluțiile ulterioare l-au dovedit cu vârf È™i îndesat, de a-l prezenta pe Dincă drept criminal în serie, lup singuratic È™i de a îngropa orice investigație temeinică despre rețelele de trafic cu carne vie din România.

Klaus Iohannis ar fi putut, dacă dorea, să se implice cu toată forța poziției sale în rezolvarea corectă a cazului Caracal È™i în destructurarea unor rețele de traficanți (măcar a acelora cu rol direct în acest caz). Cu atât mai mult cu cât unul dintre marii suspecți în tentativa de muÈ™amalizare a cazului se profila a fi un pesedist de vază, fostul ministru al justiției, cel cu Ordonanța 13, Florin Iordache.

Și totuÈ™i preÈ™edintele Iohannis, mare amator în timp de pace de pesediÈ™ti vii la proțap, a preferat de data asta să nu îi caute pricină lui Iordache, să lase DIICOT-ul să se compromită singur până la capăt cu instrumentări oarbe, surde È™i decervelate.

Sunt unii care se cred mari deÈ™tepți È™i cărora li se pare È™ic să facă, din când în când, pe proÈ™tii. Acestia, ca răspuns la raționamentul de mai sus, se vor grăbi să mă întrebe oțărât:

„Cum ai vrea băi, comunistule, să se implice un preÈ™edinte democrat în activitatea justiției? N-ar fi încălcarea separării puterilor în stat?

Acestora le răspund aÈ™a: întâi că acelaÈ™i preÈ™edinte nu s-a sfiit să facă fapta 5, apoi că el conduce CSAT-ul.

Unde-i legătura? În faptele 8, care demonstrează mai presus de orice pretexte anesteziante că problema traficului de carne vie a devenit pentru România o problemă extrem de dureroasă, una de siguranță națională.

Klaus Iohannis putea să declare acest flagel o problemă de siguranță națională È™i să intervină în consecință, hotărât, cu toate instrumentele excepționale de care dispune el, prin intermediul CSAT-ului.

Nu a făcut-o!

De ce?

Iată adevărul logicii formale: pentru că americanii i-au cerut altceva. I-au cerut ca ancheta să nu-i atingă pe soldații americani de la Deveselu (la care ar fi dus o investigatie corecta), soldati care È™i-au alinat dorul de casă cu minore caracalene.

Dovada că aceÈ™ti soldați chiar au beneficiat de serviciile de proxeneți ale familiei È™i clanului Dincă? Faptele 4 È™i 6. Altfel ce ar fi avut să caute SUA în ancheta DIICOT Craiova – România pe un caz individual, punctual, de răpire, viol, crimă? Și să mai si recomande protejarea unei familii suspecte?

Faptele 9 È™i 10 confirmă premeditarea muÈ™amalizării. Schimbarea declarației lui Dincă referitoare la Luiza demonstrează că acesta a înțeles, în fine, miÈ™carea păpuÈ™arilor. Ei nu pe familia lui È™i pe complicii locali vor să  îi protejeze ci pe soldații americani de la Deveselu È™i imaginea patriei în numele căreia aceÈ™tia au pribegit pe aici.

Acesta este adevărul crud al logicii formale: Klaus Iohannis este complice, prin pasivitatea lui controlată, la toate nenorocirile ce derivă din mistificarea cazului Caracal. La necăutarea fetelor, la asigurarea traficanților de impunitate, la compromiterea DIICOT È™i a ideii de stat de drept È™i de justiție română liberă È™i independentă. El, nefăcând nimic, a făcut, de fapt, ce i-au cerut „partenerii strategici”. A încurajat ancheta să intre într-o fundătură.

Iar în timpul acesta poate Luiza, poate Alexandra, respiră ultimele guri de oxigen.  Fără să le caute nimeni. Fără să încerce nimeni a le mai acorda o È™ansă la viață. În vreme ce altor copile, ca ele, li se pregătesc execuții lente similare, pe trotuare abjecte care să le înghită necruțător, ca nisipurile miÈ™cătoare.

https://www.conteledesaintgermain.ro/wp-content/uploads/2020/01/nisipuri.jpghttps://www.conteledesaintgermain.ro/wp-content/uploads/2020/01/nisipuri-150x150.jpgContele de Saint GermainEditorialecazul Caracal,clanuri,complicitate DIICOT,CSAT,indiferenta presedintelui Iohannis,musamalizare,nisipuri miscatoare,prostitutie,trafic de carne vie  Pe măsură ce se afundă în muÈ™amalizare È™i ridicol, cazul Caracal devine turnesolul perfect pentru demonstrarea complicității la crimă organizată a autoritatilor romane. Veți găsi aici adevărul în cazul Caracal. Adevărul relevat nu de probele de la dosar (care nu există sau care nu ne-au fost aduse la cunoÈ™tință) ci...Blog politic si polemic