ACEST PREȘEDINTE TREBUIE SUSPENDAT! Imperativ de securitate națională!
Â
În ultimele săptămâni a deraiat complet.
Toți îl atacă pe Câțu. Dar Câțu e zero barat. Å¢intă falsă. Vesta antiglonț a președintelui.
Răul suprem e Klaus Iohannis! Care păcătuiește, în primul rând, prin visceralism. Laș, grandoman, indiferent, distant, răzbunător, inept! Este rupt de realități nu prin hazardul destinului ci la cerere. Așa a ordonat abulicul din el. Nu vrea să știe decât de glazura postului său. I se pare că trebuie să fie exclusiv  un beneficiar de onoruri și întoarce capul de la orice i-ar putea tulbura aura.
Cineva ar trebui să-l țină cu forța în fața unui televizor la care se exprimă societate românească. Să-l oblige să asculte cum îl receptează și îl caracterizează aceasta. Să-l dezbrace de protecția SPP-ului, a SRI-ului, a yesmenilor plătiți generos să-l tămâieze, și să-l arunce, gol, în arenă! Să-l supună la nădușelile confruntării neintermediate cu înșelații săi dezamăgiți, cu victimele sale dezlănțuite.
Să te comporți atât de aiuristic când țara e pe perfuzii, să te îmbraci ca un gigolo și să vorbești cu aere aristocratice despre sporturi exclusiviste, ca ultimul parvenit ce vrea să-și etaleze fireturile, e de Bălăceanca. E de duș rece și de șocuri electrice.
Omul ăsta poate fi învățat minte intr-un singur fel: cu forța. Să fie constrâns să asculte, să înțeleagă și apoi să dea socoteală.
Nu cu proteste în Piața Victoriei. Își râde în papion cum ne duce de nas trimițându-ne după Câți verzi pe pereți. Nu cu mitinguri în fața Palatului Cotroceni. Află din timp de ele și fuge departe de flamă, se baricadează în peștera lui din Primăverii sau în budoarul de la Sibiu.
Trebuie ca mașina-i superblindată să îi fie oprită intempestiv în mijlocul drumului și mulțimea „entuziastă” să-l împresoare. Â Să fie somat să coboare, să se arate, să ia poziția de drepți în fața leprei gălăgioase și să asculte. Să asculte vaierele indignării până dă în tremurici.
Ființele cu deficit de afect nu știu decât de frică. Iar el e din această categorie. Până acum nu a ascultat decât de frica pisicilor negre arătate de mahării planetei și de teroarea dosarelor de dresaj păstrate la dospit de serviciile autohtone. A venit acum timpul să scoată și boborimea lihnită mârtanii ei oacheși de prin unghere și să-i asmută pe smintit.
Ziua și bazaconia. Ieri despre golf, azi despre manele. Ireal!!! Omul e într-o interminabilă parodie. Cu ce se ocupă un șef de stat autentic”¦
Ne uităm toți la el ca țăranul la girafă. Un balon de săpun apretat. Gol da”™ țapăn! Începem să reevaluăm legile firii. Poate nebunii suntem noi! Bolnavi,în tot cazul!
Dacă o mai lungim mult cu contemplarea și perplexitatea fără să facem ceva, o să ne trezim deodată ditamai poporul că ne vine preotul la căpătâi să ne psalmodieze „žslujba la ieÈ™irea cu greu a sufletului”.
De-asta spun: ACEST PREȘEDINTE TREBUIE SUSPENDAT! Imperativ de securitate națională!
https://www.conteledesaintgermain.ro/acest-presedinte-trebuie-suspendat-imperativ-de-securitate-nationala/24-09-2021https://www.conteledesaintgermain.ro/wp-content/uploads/2021/09/girafa.jpghttps://www.conteledesaintgermain.ro/wp-content/uploads/2021/09/girafa-150x150.jpgEditorialealegeri PNL,Iohannis si manelistii,securitate nationala,suspendarea presedintelui În ultimele săptămâni a deraiat complet. Toți îl atacă pe Câțu. Dar Câțu e zero barat. Å¢intă falsă. Vesta antiglonț a președintelui. Răul suprem e Klaus Iohannis! Care păcătuiește, în primul rând, prin visceralism. Laș, grandoman, indiferent, distant, răzbunător, inept! Este rupt de realități nu prin hazardul destinului ci la cerere....Contele de Saint Germain de Saint Germainsaintgermain66@yahoo.comAdministratorContele de Saint GermainComentarii prin Facebook:
Dreapta credință este stabilită prin Sfintele Sinoade, primul fiind Sinodul Apostolic (~50 d.Hr). Au fost È™apte Sinoade, cei care nu rămâneau în mărturisirea acestei Credințe nu mai ersu menținuți in funcțiile lor, fiind demiÈ™i. Patriarhi, episcopi, preoți, diaconi. Asupra lor se dadeau „anatemele” ca avertisment că se află in EREZIE. Astfel ei nu mai erau primiți la slujbele Bisericii È™i nu se mai împărtăÈ™eau cu drept credincioÈ™ii. Ei îÈ™i făceau altă „biserică” CREZÂND că au dreapta credință. Ereticilor li se spune, in greacă, că au kako-doxia, credința greÈ™ită.
Principiul după care Biserica se ghidează este :”ceea ce s-a crezut de către toți, pretutindeni È™i la fel”, Vicențiu de Lerini.
Simplu, „… un Domn, o credință È™i un Botez.
În fenomenul înÈ™elării, cel înÈ™elat nu va recunoaÈ™te niciodată că-i înÈ™elat. Dacă-i sincer,îÈ™i revine greu, dar e foarte greu.
@excelsior – 28.09. Referitor la datoriile inexistente in 21 Decembrie ’89, cred ca discutia nu se poate expedia intr-o fraza, si aia incriminanta. Cei care am trait perioada, am constatat pe pielea noastra consecintele platii brushte a datoriilor in anii’80 de catre Ceausescu. In conditiile disparitiei economiei etatiste si a liberalizarii pietelor, situatia nu mai putea continua fara imprumuturi masive atat pentru asigurarea consumului- atat al populatiei cat si al economiei- cat si pentru firavele investitii ale statului ce-au trebuit incepute ( si nu e vorba de industrie). Uitandu-ne la evolutia datoriei externe, ea a evoluat( in mld. Euro) de la zero in 1990 la 14 la finele 2004(Nastase),la 43 la finele 2011( Boc), la 63 la finele 2016 ( Ciolos), la 75,7 la finele octombrie 2019(_Dancila) si a ajuns,la inceput de octombrie 2021 la 107 (Citu). Asta, in conditiile in care PIB-ul nu a ajuns inca nici macar la nivelul lui octombrie 2019. Sunt cifre seci, decurgand din cauze multiple, care ne arata, insa, realitatea grava in care ne aflam
@ unu-27.09-„De cate ori nu ne-am pacalit iesinnd la vot sa votam „raul cel mai mic…”
Am auzit de multe ori aceasta (auto)incriminare si nu cred ca-i vorba de „pacaleala”. Intrucat nu s-a inventat inca alegerea intre Binele cel mai mare si unul ceva mai mic, vine inevitabila intrebare: pai ce variante mai aveam? Sa votam, in cunostinta de cauza (presupunand c-am avea-o), raul cel mai mare? Varianta doar pentru masochisti! Ramane sa NU fi votat deloc. O pozitie comoda, putand oricand sa-i aratam cu degetul pe votantii oricarei variante (oricum rea, mai mica sau mai mare), spunandu-le ce prosti au fost. Comoda, da’lasha! Iei in considerare, cumva, si varianta sa nu fi votat si apoi sa fi tacut? Eu nu, ca de-aia suntem pe-aici, repede varsatori de sange. Asa ca, propun sa-i ridicam o statuie „Raului Cel Mai Mic”, la care ne vom inchina – vrand-nevrand- in vecii-vecilor, Amen!
Varianta era sa nu se prezinte nineni la vot.
Astfel guvernul era nelegitim, oricare ar fi fost el.
@ gelu-27.09-
1.Desi incercam sa te conving- civilizat-sa renunti la „evaluarea” mea , tu o tii langa: „slab in logica de doua parale( adica- a-propos de logica- oi fi io’ tare in aia de mai multe?), venerator de pietre(?!), ne-ortodox, ideolog adormitor de copii, explicand baliverne si debitand aiureli, parerist neroman…”. Nu cumva e cam mult, bunule crestin (si ortodox)?
2.Chiar sa nu faci deosebirea intre a-ti apara cu eroism tara in fata dusmanilor invadatori si a scote pe gura tot felul de afurisenii, rizibile de la un anumit nivel de scolarizare in sus? Macar numai si pentru ca prima atitudine are efecte vizibile oricarui neavenit, in timp ce pe-ale tale le-or fi auzind, poate, unii cu aceleasi inclinatii. Ori, te si vezi, cumva- prin rabufnirile tale patriotarde- un egal ai eroilor neamului? Multe „succesuri’ in campanie.
3. Nu stiu ce istorii citesti tu ( vezi ce politicos sunt cand presupun ca o faci!), dar un istoric de talia unui Dennis Deletant- University College of London- scrie cam asa: „Completul de judecată era format din Alexandru Voitinovici, preÈ™edinte, asistat de Constantin Balcu È™i È™ase „˜judecători ai poporului”™, toți comuniÈ™ti. Echipa de procuratori era asemănătoare, condusă de Vasile Stoican, secondat de Constantin Dobrian, procuror la Curtea de Apel din TimiÈ™oara si Dumitru Săracu, procuror. Apărătorii lui Antonescu erau doi avocați din BucureÈ™ti, numiți de curte, Constantin Paraschivescu-Bălăceanu È™i Titus Stoica.” Se observa usor lipsa lui Silviu Brucan
(Bruckner zici tu) din propozitie. Asta nu-l scuza pe ziaristul si activistul Brucan de faptele sale reprobabile din perioada Gh. Gheorghiu -Dej ( n-am gasit un nume de evreu pentru el, ca sa-ti fac placere) si nici nu-i reduce din bucatica de importanta in semnarea „scrisorii celor sase” contra lui Ceausescu (roman neaos si asta!), pe cand marii intelectuali rromani protestau la Casa Scriitorilor la o (vorba vine!) vodka mica (aceeasi vorba!); iar daca ma mai gandesc si la nume precum Doina Iuhasz -Cornea, pastorul Tokes, – se sparie gandul cine-a mai contribuit la „Schimbarea la fata a Romaniei -2.0”
4. Te citez: „si imi explici ca ce??? Ca tu ai dreptate???”. Cum as putea avea tupeul sa-ti explic tie dreptatea mea, cand se stie ca asta-ti apartine numai tie, primita prin drept divin direct- fara intermediar-de la Cel De Sus?
Nu-i mai spuneți lui @excelsior chestii de istorie. El e după calendarul Juche. D’aia nu pricepe.
@psd-istul
Daca pot sa dau o replica mai buna? Da, pot. Watch me.
Esti prost… si ticalos, deci un ticalos prost, sau un prost ticalos, cum preferi.
Te dai de ceasul mortii sa arati cat esti de destept si ce bine intelegi tu realitatea care te inconjoara, dar de fapt esti doar un psd-ist… prost si ticalos (ca toti psd-istii).
Va scremeti sa blamati jegurile astea de la pnl si pe marele mut national, dar omiteti, din prostie si ticalosie, sa admiteti ca voi ati creat premisele si ati deschis drumul prin care s-a ajuns la actuala stare de fapt. Voi in frunte cu tatucul Ilici, parintele dezastrului national. Face nemernicul de catzu imprumuturi de miliarde nejustificate? Face ca poate si a avut profesori buni.
Cand a preluat tatal vostru Ilici fraiele tarii, ca descalecator de tara, datator de legi si datini, Romania era pe zero la datorii, ba mai mult, avea de incasat credite de cateva miliarde de dolari plus vreo 120 tone de aur de la prietenii si tovarasii sovietici.
Or fi peneleii nemernici, nu zic nu, dar e impanzita si gasca lor de „fosti” pesedei si de oamenii basescului care si el a emanat tot de la voi din fsn-ul dracului.
Nu mai dezgropam trecutul, ca a trecut, asa-i tovarase psd-ist? Pai degeaba te dai destept acum si ai senzatia ca axa universului trece prin buricul tau, ca voi ati fost raul primordial si le-ati deschis drumul ticalosilor actuali.
Hai viteza, ca mi-e scarba de toti fatarnicii si desteptii de mahala.
Mulțumesc! Îți dau un like! Plăcuța o sa vina mai târziu!
Total de acord cu ceea ce ați spus excelsior!
Mă uit acum la fălcile răsfrânte a lui Ciolacu…
Ce nu vrea nimeni să priceapă e ca partidele sunt ONG-URI È™i legi pentru ele!
ONG-urile sunt finanțate din donații È™i din bugetul de stat.
Partidele sunt finanțate acum doar din bugetul de stat!
Amenda de 10.000 lei de la congres o plătim noi, etc…
ONG-urile partide È™i-au făcut pui mulți…
Și mai lăsați istoria, suntem conduÈ™i de ONG-uri ca È™i atunci.
Da…È™i noi grămadă. Ca È™i atunci.
De grija poporului nu dorm toți la noapte …
@excelsior! Sau Ghiță! Sau dânsul!
Recunosc! Vinovat! Sunt un ticălos! După standardele tale sunt È™i prost! 7 tipi au achiesat la ideea ta, lucru normal pentru ca nu poți mulțumi pe toți!
Dar tu? Tu ce ești?
Chestia cu regresul mi se pare fortuită È™i prea home run pt tine, asa ca ti-o zic în fata!
Tu eÈ™ti un Mascur! Adică un porc castrat! Viata ta e un coteț în care te învârti asa fără noimă!
Când apare un ticalos prost ca mine te agiți È™i începi sa musti din coteț, fără sa iti dai seama ca belciugul din nas te raneste! Ai înțeles?
Plăcuța promisa acum!
Dirty Sanchez!
Pentru tine as trece peste homofobia mea viscerala, ca să îți aplic un Dirty Sanchez!
Tu în calitate de coprofil( ti-ai halit rahatul de pe 27 iulie) ai aprecia asta!
Disclaimer:
Pt pudibonzi: nu va recomand a gugala Dirty Sanchez! Nu de alta dar dacă sunteți scoÈ™i din monotonie s-ar putea sa aveti un soc!
@unu – 26.09. N-am sa ma bag intr-o polemica pe tema crestinismului, subiect pe care nu-l stapanesc. Am, totusi, niste remarci:
– cand o parte a crestinismului isi asuma titlul de „dreapta credinta”, ar fi ramas ca ceilalti sa-si spuna „stramba credinta”, ceea ce , evident, n-au facut-o. Asa ca chestia asta – cu care-i credinta cea „dreapta- ” as relativiza-o, macar pe considerente de logica.
– S-ar putea, desigur, sa ma insel, dar am rezerve privind obiectivitatea ieromonahilor rusi, mai ales cand scriu carti, pentru ca nici pe ei nu-i ocoleste exceptionalismul ( evident, nu romanesc ci rusesc).
– apare, destul de des, sintagma: ” romanii ( „a” cu clop) s-au nascut crestini”, prin misiunea apostolica a Sf. Andrei. Evident , spre deosebire de toti cei din jur si, meritand pentru asta, un loc la varful natiunilor lumii. Ar fi interesant de aflat cand a aparut, in realitate, notiunea de „roman” ( eu am invatat, intr-o buna parte a istoriei noastre, despre munteni/valahi, moldoveni, ardeleni, banateni, olteni,s.a. Despre denumirea „romani”, abia in prejma anului 1600 si doar in scrierile unor persoane cultivate, fara sa patrunda in constiinta locuitorilor teritoriilor actualei Romanii decat in prejma „Micii Uniri”; iar denumirea de „Romania” apare oficial abia in Constitutia din 1866.
De aceea, mi se pare ca un accent exagerat de nationalism nu-si are locul in discutiile noastre.Una e iubirea de tara – asa cum e ea- si alta preamarirea ei ca fiind unica pe pamant.
Un mare sfânt, Fericitul Augustin avea o vorbă :
„Pentru cine vrea să creadă am o mie de argumente. Pentru cine nu vrea, nu am nici unul.”
In anul 1415, Jan Hus – teolog si filozof ceh cunoscut pentru ideiile sale anti-papale, era ars pe rug impreuna cu scrierile sale, cenusa fiind imprastiata in Rin. Calaii au avut probleme in intesnificarea focului. O batranica care asista la executie, amagita de promisiunea fericirii viitoare s-a apropiat cu un brat mic de vreascuri si le-a ingramadit pe focul rugului. Vazand-o pe batranica, ultimile cuvinte ale lui Jan Hus ar fi fost : „O, sancta simplicitas !”. Tradus, ar fi : „O, sfanta simplitate !” sau ” O, sfanta prostie !”.
De cate ori nu ne-am pacalit iesinnd la vot sa votam „raul cel mai mic” si partidele se roteau la putere ca niste dervisi rotitori, fara sa se schimbe nimic ?
Intr-un asemenea mediu plin de naivi e raiul politicienilor, pacalind polulatia cu tot felul de promisiuni fara acoperire.
„O, sancta simplicitas !” a ajuns in Romania un fel de strigat.
@gelu-26.09.
1. N-am prea inteles „pe dinafara” a ce sunt? Poti aprofunda?
2. Cat despre „lacune mari in iuberea fata de neam si tara”, m-as simti mai comod neevaluat de catre tine. Nu de alta, dar nu pari a avea fler la chestia asta, asa impetuos cum te manifesti! Crede-ma pe cuvant, ti-o spune unu’ care ma cunoaste cel mai bine, zau asa!
3. Credeam ca nu-i asa greu de inteles afirmatia ca, daca pentru unii dintre noi, cei traitori pe-aici( si nu pentru toti, ca nu-i obligatoriu), Romania ar putea fi „sfanta”, nu vad de ce-ar fi si pentru niste straini, cu alte istorii si alte credinte. Tu chiar crezi serios in obligativitatea recunoasterii- locale si universale – a „sfinteniei” Romaniei, pe baza argumentelor-cel mult induiosatoare atunci cand nu sunt exagerate- pe care mi le insiri?
4. Daca ne uitam pe glob, nu vad de ce-am exclude de la „sfintenie” marea majoritate a tarilor cunoscute, daca le aplicam criteriile tale: n-au fost imperii,n-au avut colonii, au venit peste ele dusmanii sa-i prade, nu s-au dus peste altii sa-i omoare, au rezistat fiecare cum a putut si la ce „Guri” au gasit prin prejma ( ca la ale Dunarii nu aveau loc de noi, „care rezistam acolo de aproape 2 milenii”), etc. Concurenta intru „sfintenie”, in aceste conditii, pare a fi destul de mare in lume! Nu ignor deosebirea: nu toate aceste tari sunt de Credinta Ortodoxa. Ar trebui sa se rusineze ele din aceasta cauza? Nu stiu ce sa zic, da’ parca nu!
5.Te-ai gandit cumva ca – dupa ce se va-ntampla ca toti cei nominalizati de tine „sa ajunga cat mai repede someri si saraci lipiti pamantului”- n-ar prea mai ajunge bugetul sa-i hraneasca?
7. Atat cat mai imi amintesc din preceptele biblice, nu pare foarte crestineste sa afurisesti- nici chiar dusmanii- pentru ca in final sa mai spui si: Amin!
In rest, in conditiile in care nu-mi permit sa ma exprim asupra profunzimii credintei tale si nici a patriotismului- expuse cu atata fervoare reala- mi-as dori sa mi se ingaduie si mie intimitate in acest domeniu sensibil al existentei. Sunt atatea subiecte la ordine zilei de comentat! A-propos, spune-mi daca raspunsurile mele la restul intrebarilor te-au multumit, ca n-as vrea sa mai fi gresit,cumva, si-n alte afirmatii.
@Adrian Cristescu/Esti slab in logica de doua parale. Eu nu blestem. Eu ma rog sa le dea Divinitatea lor ceea ce vor ei sa ne faca ei noua. Raul facut de ei noua sa se intoarca insutit si inmiit asupra lor, dupa fapta si rasplata tuturor acelor care-si bat joc si vor sa distruga Sfanta Nostra Romanie. De 30 de ani dusmanii isi bat joc de tara asta dupa ce l-au impuscat pe Ceausescu si au furat pe rupte tot ce se putea fura din ea. Si vor s-o batjocoreasca si s-o distruga pana la disparitie de pe harta. Cum crezi ca rugaciunile noastre ii pot aduce la calea cea buna pe dusmanii nostri??? Ii ierti pe cei care ti-au gresit ortodocsi ca si tine, pe fratii si parintii si neamurile tale. Dar nu-i poti sa-i ierti pe cei care se afla in slujba raului, a crimei si a jafului venind peste tine si-ti iau casa si te scot afara din ea si te lasa muritor de foame. Silviu Brukner l-a condamant pe mares. Antonescu la moarte, a fost iertat si a trait bine in tara asta pana Dec. 89 dar asta nu l-a oprit ca sa-l condamne la moarte si pe Ceausecu in ziua de Craciun. Daca toti voievozii nostri cand eram atacati de hoardele barbare, de tatari, turci, nemti ar fi zis ca nu e crestineste sa-ti omori aproapele si nu mai puneau mana pe arme, noi nu mai existam nici ca popor, neam si tara astazi pe aceste meleaguri. Nu e curios cum ai destepti au religia dintelui pentru dinte iar noi a iertarii dusa la extremis??? Inseamna ca trebuie noi ca romani sa stam la puii la taiere si sa ne punem singuri capul pe butuc calaului si sa-i si cerem iertare pentru ca ne omoara si sa ne rugam inainte ca securea sa cada ca Sfantul Dumnezeu sa-l ierte??? Noi sa-l iertam in cascada iar el sa-si vada in continuare de treba si sa-ti omoare tot neamul??? Asa ca nu te mai osteni sa-mi explici balivernele tale despre ce crezi tu despre Sfanta Noastra Romanie cum ca nu e Sfanta dupa pararea ta de neroman. Te obosesti de pomana, tu nu esti ortodox si imi explici ca ce??? Ca tu ai dreptate??? Venereaza-ti pietrele si nu te mai osteni sa-mi raspunzi aiurea ca nu ma impresionezi cu ideile tale de adormit copiii.
Ca eu nu am blestemat pe nimeni, dar sa fie ea a dracului cu tot neamul ei!
Cuibul de viespi!
P.S Cum se cheamă aia care fac parada de credința lor? Farisei, nu?
Esti cam vocal în a-ți exprima credința iar asta mă face să mă îndoiesc de ea( cel puțin eu asta cred)!
Ti-as da È™i niÈ™te citate din Biblie dar nu vreau sa te stresez prea tare în a cauta un răspuns logic! Focuseaza-te pe ce am scris aici!
P.S
Imi cer scuze pt greșelile de exprimare din postarea adresata lui excelsior!
Someri fara alocatie, primesc.
Am urmarit mediatic „Maretul Congres”. Indraznesc sa emit o parere pur personala. In ierarhia papusilor manevrate din exterior, Citu e mai mare in grad si functie decat KWI.
cam…da
E mai nou…oricum la acelasi nivel intelectual; vezi performantele scolare.
@Adrian Cristescu esti pe dinafara. Daca Sfanta Noastra Romanie nu e Sfanta si pentru tine e problema ta. Ai lacune mari in iuberea fata de neam si tara. Este Sfanta pentru ca toti au venit peste noi sa ne prade si sa ne fure si noi ca popor nu am avut colonii ca alte imperii. Nu ne-am dus peste altii sa-i omoram si sa le furam pamanturile si bogatiile. Este Sfanta pentru ca tu sa existi astazi au murit generatii de eroi tocmai ca tu si noi cei de astazi sa existam pe acest pamant. Este Sfanta c-am rezistat la Gurile Dunarii aproape 2 milenii datorita Credintei Ortodoxe. Si de aceea singura nostra speranta pentru a ne salva Sfanta Noastra Romanie de la disparitie este sa ne rugam din toate inimile noastre: Imparate ceresc, Mangaietorule, Duhul Adevarului, Cel ce pretutindenea esti si toate le plinesti, Vistierul bunatatilor si Datatorule de viata, vino si Te salasluieste intru noi, romanii dintre Nistru si Tisa si ne curateste pe noi de toata intinaciunea, si mantuieste, Bunule, sufletele noastre. Fa ca romancele noastre sa nu mai faca avorturi. Fa sa se aleaga praful si pulberea de toate averile tutoror angajatilor statului, membrilor de partid si propagandistilor din mass-media romaneasca care au lucrat si lucreaza impotriva intereselor Sfantei Noastre Romanii, a poporului si neamului romanesc. Ei aflandu-se in slujba strainilor care vor sa distruga Sfanta Noastra Romanie. Fa ca toti sa ajunga cat mai repede someri si saraci lipiti pamantului. Si tot raul facut de ei sa se intoarca insutit si inmiit impotriva lor si a stapanilor lor de afara. Amin.
@Gelu
CreÈ™tinismul ortodox a apărut în urma Marii Schisme din 1054, aÈ™a că pentru mileniul dinainte ar trebui să mai cauți să descoperi altceva ce ne-a ajutat să rezistăm la gurile Dunării.
@excelsior
scuza-ma ca intervin, dar trebuie sa iti spun ca esti praf.
spui prostii. incepe sa citesti si tu istorie. nu mai debita elucubratii.
@excelsior
Cunostintele tale de istorie sunt la nivelului unui elev de clasa a patra dintr-o scoala comunista din Phenian.
Da mai neortodoxule, nu ai dreptate.
https://paganelis.wordpress.com/2017/10/30/despre-crestinismul-romanesc-crestinare-prin-romanizare-sau-romanizare-prin-crestinare/ https://www.crestinortodox.ro/biserici-manastiri/mitropolia-munteniei-dobrogei/pestera-sfantului-andrei-prima-biserica-crestina-la-68138.html
Dacă tu crezi ca creÈ™tinismul înseamnă partea catolica a lumii creÈ™tine, atunci fratele meu eÈ™ti…..! Nu vreau sa te jignesc, pt ca Dzeu te-a iertat( cel ortodox) când degețelele tale au tastat asta!
Dar faptul ca aduci schisma în discuție arata ceea ce crezi tu despre cei care au locuit prin aceste locuri timp de câteva mii de ani!
P.S cât despre topic:
Dead man walking!
Asta a fost senzația mea când l-am văzut pe preÈ™edintele/sterpul/traficantdecopii vorbind!
Formolul depăÈ™ea bariera televiziunii!,
@unu
@gelu
@psd-istul
Pe vremuri era o întrebare clasica:
„Ce-a vrut să spună poetul?”
In cazul vostru este perfect justificată.
In propoziție era vorba despre ortodoxism vs. catolicism, nu despre creÈ™tinism în general, deci să facem distincție între crestinismul ortodox È™i creÈ™tinismul catolic.
Ar trebui să vă pară rău că există internetul. Pe vremea când nu exista, È™tiați numai voi È™i familiile voastre ca sunteți proÈ™ti. Acum È™tie toată lumea.
Baftă la bac.
Pentru a motiva de ce gresete @excelsior.
Marea Schisma s-a produs in 1054 cand catolicii si ortodocsii s-au caterisit unii pe alti. Motivul a fost tupeul bisericii Romei de a cere Bisericii din Constantinopol sa intre sub ascultarea papei, adica sa treaca la credinnta catolica. Dar ruptura reala se produsese cu mult inainte de 1054, cand biserica Romei ( catolicii ) au schimbat dogmele. De exemplu, Crezul l-au schimbat pe la anul 700-800 sau alte dogme importante chiar cu mult inainte.
@Excelsior nu intelege ca Biserica Ortodoxa a fost si a ramas aceeasi si inainte si dupa 1054 prin faptul ca nu si-a schimbat dogmele. Ortodox asta inseamna : dreapta credinta.
Ulterior, din catolicism s-au desprins tot felul de culte ( protestantism, biserica anglicana, calvinism ) si multe secte.
Aceste lucruri nu sunt greu de gasit pentru cine vrea.
O carte foarte buna care inca se gaseste prin anumite librarii este „Ortodoxia si religia viitorului” scrisa de Serafim Rose, ieromonah rus stabilit la o manastire din SUA.
In aceasta carte se face o analiza clara a cultelor si sectelor, cand si cum au aparut.
Personal nu am o problema cu cei care au alte convingeri, dar macar acele persoane sa fi citit ceva inainte sa vorbeasca si sa nu isi ia informatiile de pe hotnwes.ro.
@excelsior
Mă gândeam să te înjur de familie, dar ei nu sunt de vina ca tu ai mintea intr-o entorsa totala!
Mă gândeam să îți dau niÈ™te linkuri asa de control( să îți confirm ca È™tiu despre internet) dar nu meriți efortul!
Singurul sentiment care mă încearcă este de mila! Mila pentru ceea ce ai simțit atunci când ai crezut ca ma poti/ne poți jigni cu aceea postare! Ai avut un orgasm, nu? Pai e normal! Doar asa mai simți ca trăieÈ™ti! Păcat! Viata e frumoasa! Chiar È™i pentru oameni ca tine! Vreau sa te rog! Haide da o replica mai buna decât aia cu bacalaureatul! Sunt sigur ca poți! Te rog! You can do it! În rest sănătate ție È™i alor tai! Săracii merita toată considerația noastră pentru ca tolerează elucubrațiile unuia ca tine!
P.S dacă ai copil ai grija de el sa nu te decuplare de la aparate din prima! Sa iti mai dea o È™ansă pentru ca Dzeu te iubeÈ™te È™i pe tine!
@excelsior
Pe 27 ale lui Iulie ne-ai amenințat ca ne părăseÈ™ti!
Pardon îl părăseÈ™ti pe CDSG!
Ce te-a întors din drum? Lipsa plăcuțele suedeze pe care o luai de la majoritatea celor de pe aici?
Sau ai trăit un moment de regresie la o viață anterioara È™i ai decis ca dacă ti-ai mâncat rahatul odată, a doua oara o sa fie mai cu folos?
Daca m-am înÈ™elat la data scuze!
Oricum mesajul rămâne neschimbat!
@excelsior. Ce idiotenie! Marea schisma a marcat ruptura dintre crestinatatea latina si cea greaca. Crestinatatea greaca este prin excelenta crestinatate ortodoxa. Dupa capul dumitale, Crestinimul Ortodox a aparut asa, dintr-o data, dupa 1054 din spuma marii, sau cum?
va place , nu va place
1)”dreapta credinta” ortodoxii
‘drept credinciosi” mahomedanii, asta din cultura general, adica ce ramane dupace ai uita tot
deci credinte DISCROMINANTE (implicit una, expliocit alta, cea a lui Maho..); adica numai noi avem dreptate si suntem cei mai buni
1.1 ‘Ce e adevarul?” cheie chiar in NT
2.https://secretelezeilor.ro/inventatorii-crestinismului/ nu va uitati la forma ci la continut
3. tot mai greude gasit…https://www.scribd.com/document/57700944/Un-adev%C4%83rat-act-de-acuzare-impotriva-evreilor..un pamflet scris de un evreu american originar de pe la Moldova tot despre dezvoltatrea ctrestiniosmului…. f f documentat concret
sau aici, pe un site ORTODOX…ma dezic de acuzatii..cititi textul; „https://ortodoxianeamului.wordpress.com/2014/04/07/un-adevarat-act-de-acuzare-impotriva-evreilor/”
4.ca sa mai zambim putin si sda apelamm la l logica polivalenta , ca tot suntem in gazda la un distins matematician
https://www.justitiarul.ro/ce-este-talmudul/
ortodocsii, sorry
@Psd-istul
Excelsior s-a intors pentru că mai avea o „perla” de spus. Mocnea îl el È™i nu s-a mai putut abține. A rezistat cat a rezistat È™i a comis-o iar…
@gelu-24.09. Am sa ridic manusa pe care ne-ai aruncat-o, incercand sa-ti raspund:
– nu cred ca Romania ar fi mai sfanta decat alte tari; eventual pentru unii dintre noi, da’ nu si pentru straini.
– daca am fi prins autobuzul istoriei cu f’o trei sute de ani mai devreme, poate ceva din regretele tale n-ar fi existat. Atunci sa ne fi vazut! Pana atunci, insa -toute proportion gardee- sa ne mandrim ca imnul Albaniei este o melodie romaneasca, compusa de Ciprian Porumbescu.
– a-propos de multinationale, peste tot in lume „cine lipeste suta, comanda muzica”.
– acolo unde suntem lasati, ne jecmanim si singuri, fara f’o retinere, cumva. Adica, n-as zice ca alogenia e subiectul ci, mai repede, toate combinatiile multinationale/autohtone ce profita de legislatia favorizanta neintamplator de lacomia de a ne salva- individual- de paupertatea de secole si care ne face sa ne vindem pe bani mici.
Stimate Conte,
Esti un pic rautacios: „tomnai” acu’ sa-l suspendam, cand omu’ s-a pus pe treaba? Dupa ce a trasat liniile directoare la Congresul PNL, se pregateste de urmarile Motiunii /lor( nu a lu’ Citu), cand se va trezi- dupa caderea guvernului proaspatului inscaunat la PNL-ul de 20% – cu, probabil, trei partide cu propuneri de premieri: USR cu cruce, cu „pariatul” meu Ciolos, PSD cu Rafila si PNL – ghici cu cine? Cu Citu, de nouveau!; urmeaza o numire -din nou- a numitului pro ( nu doua, ca dam de beleaua anticipatelor finalizate pe la Paste), apoi multa munca, pana ce „salvatorul natiunii -2.0.” ni-l va pune pe tava pe Ciolos, oferindu-le tuturor participarea la impartirea ciolanului cu eticheta PNRR ( y compris UDMR, exclus AUR) Ca doar tarisoaaara trebuie salvata cu un guvern cum altfel decat „de salvare nationala”, pentru bunastarea stapanilor de-afara, slavite fi-le-ar numele. Nu cred ca-i momentul, chiar daca unii cauta franghia si sapunul pentru „suspendare”.
Un eemplu de cum se manipuleaza si cum lucreaza serviciile este aratat si in filmul „Wag the dog”, aparut in 1997.
Daca atunci se gandea asa, oare unde or fi ajuns baietii cu manipularile in ziua de azi ?
CdSG iar a dat-o de gard. Io am spus sa nu se grabeasca. Cand intervin si catolicii doar nu te astepti sa fie altfel decat spun ei.
https://www.conteledesaintgermain.ro/florin-catu-nu-va-castiga-in-veci-presedintia-pnl/20-08-2021
unu – August 21st, 2021 at 09:17none Comment author #40821 on Florin Câțu nu va câștiga în veci președinția PNL! by Contele de Saint Germain
Io zic sa va mai ganditi o data. Citu are mari sanse sa castige. De unde stiu ? Pai cand intervin catolicii e cam clara treaba.
https://www.activenews.ro/stiri/Biserica-Catolica-se-implica-in-politica-citeasca-din-Romania.-Francisc-Dobos-Premierul-Florin-Citu-ar-trebui-iertat-168729
Daca sunt asa marinimosi catolicii, sa il ia pe Citu la Vatican sa il puna seful bancii.
Pe langa faptul ca nu isi vede de treaba lui si se baga in lucruri care nu ar trebui sa il privesca, francisc dobos mai are si fata aia de arogant ( oricat s-ar stradui el sa nu para ) care cere numai palme.
ACEST PREȘEDINTE NU VA FI SUSPENDAT! Din motive de mămăligă tradițională românească.
Greu de schimbat tradițiile (se poate citi năravurile) unui popor.
dri – September 25th, 2021 at 16:15
ACEST PREȘEDINTE NU VA FI SUSPENDAT! Din motive de mămăligă tradițională românească.
Greu de schimbat tradițiile (se poate citi năravurile) unui popor.
„… A cincea muncă „“ curățarea grajdurilor lui Augias. Legenda spune că Augias, regele din Elis, avea peste trei mii de vite și grajdurile care le adăposteau nu mai fuseseră curățate de peste treizeci de ani. La porunca lui Euristeu, Heracle s-a învoit să le curețe într-o singură zi, urmând apoi să fie răsplătit de Augias. Heracle a schimbat cursurile râurilor Alfeus și Peneus și, abătându-le prin mijlocul grajdurilor, a făcut ca tot gunoiul să fie dus de ape până seara. Când și-a cerut plata cuvenită, Augias a refuzat să-și țină făgăduiala.
Începând cu această muncă, Heracle urma să demonstreze nu numai că poate stăpâni aspectele duale…..”
ContinuareaÈ™i link-ul, de vor fi…cerute.
Succes
Este tinut in sondaje de corporatii ( cel mai infect mod de organizare economica ). IT-isti si cei cu studii superioare pe care ii mentionati, lucreaza majoritatea in corporatii.
Asa a aparut si „curentul” #rezist, care este ca un fel de armata a corporatiilor. In occident se numeste Crowds on Demand. Daca mai punem la socoteala ca televiziunile si tot ce inseamna media sunt controlate de servicii ( care lucreaza tot pentru corporatii ), atunci avem o imagine clara a stituatiei din Romania.
Metodele de manipulare sunt nelimitate. Multe nici macar nu le constientizam.
VD a fost data jos de corporatii. LD a facut puscarie pentru ca asa a fost ordinul ambasadelor.
Asa cum si Ceausescu a fost impuscat tot la ordin strain.
Acest mod de manipulare si distrugere nu s-a intamplat doar in Romania, ci in toate tarile in care occidentalii au venit sa aduca „democratia”. In toate tarile pe unde au trecut, coruptia a explodat. Cititi ce au facut in tarile din Africa sau in multe tari din Asia si America de Sud.
Apropo, spun tot mai multi ca acele imagini date la stiri in toata lumea cu oameni care au cazut de pe avion in Afganistan, ar fi de fapt trucate.
Tarile care au avut ghinionul sa aibe resurse care sa le trebuie marilor puteri, au ajuns la sapa de lemn.
Tari care au intraznit sa se ridice economic au fost pedepsite pe masura.
Amintesc doar Iugoslavia sau tarile din nordul Africii.
Romania a ajuns in aceasta situatie de colonie pentru ca a intraznit sa fie independenta energetic si sa aibe o industrie care sa o concureze pe a occidentalilor. Nu se cunoaste in lume o alta tara care sa nu fi avut datorii. Acest lucru nu poate ramane nepedepsit.
@UNU
„… Nu se cunoaste in lume o alta tara care sa nu fi avut datorii. Acest lucru nu poate ramane nepedepsit…”
Se spune È™i despre Libia că nu a mai avut datorii
„https://ioncoja.ro/modelul-gaddhafi/”
Din păcate amândoi È™efii, Libian È™i Român au sfârÈ™it(cam) la fel datorită „ajutorului democrăcit” oferit de marile puteri 🙁
Nu mai poate blegozaurul de prosti!
Prostii mei, ce multumit sunt de voi!
Mama lor de prosti ,ca multi gramada sunt!
Sfanta Prostie s-a pogorat in Romania!
Vise domnule Conte!Vise! VISE,TAICA,!VISE!
O sa se usureze mult si bine in capul prostilor si ei tot cu dovleacul in dulap o sa stea!
Ca de !Prostul daca nu e prost destul…mai e si narod fudul!
Cine stie cu ce exuberanta isi mai cultiva aroganta acum!
Vreau sa il vedem cum il plimba prostii astia pe brate , cum ii plimbau pe Cezar si Cleopatra!
Pacat ca planeta este asa de mica pentru pretentiile dulapului!
Cred ca o sa schimbe constitutia ca sa ii stabileasca resedinta dupa ce termina mandatul pe Costisa sau in Maldive!
Boiar Joian e grandoman!
aista-i o opiniune
Si cine sa-l suspende ?
Cand strainii nu vor mai avea nevoie de el, poate atunci …
Ce draq Conte, tu esti un intelectual. Chiar nu ai inteles ca romanii nu iau nicio decizie in propria lor tara ? Nici macar in situatie de majoritate absoluta.
Romanii sunt doar o populatie tolerata.
Si daca romanii ar lua doar ei decizii in propria lor tara l-ar suspenda ?
Dezinteresul total e vadit de la inceput si totusi romanii s-au dus la vot si au votat realegerea intr-un procent covarsitor (poate nu 66% dar totusi majoritar) si din pacate au facut-o si multi cu studii sup., multi IT-isti.
De ani de zile este pe primul loc in sondaje, pe VD care le-a crescut veniturile au vazut-o data jos si au votat oponentul, pe LD l-au vazut la puscarie si s-au bucurat iar premiantul e acelasi.
Si-atunci mai avem ceva de asteptat ?
Geanina – September 24th, 2021 at 16:46
„Si-atunci mai avem ceva de asteptat ?”
Da, ELIBERAREA.
Ideal, fără vărsare de…sânge.
Corect.Ca pe vremea lui Bruckental.
N-am gasit alta rima.
Replica era pt
„unu”.
Eu nu vreau suspendarea lui KWI. Eu l-as pune presedinte pe viata. Ca sa ne sature. Meritam. Karma is bitch!
„ cib –
September 24th, 2021 at 10:43
Eu nu vreau suspendarea lui KWI. Eu l-as pune presedinte pe viata. Ca sa ne sature. Meritam. Karma is bitch!”
Negativ
Dacă eÈ™ti masochist, fi-i, DOAR, pentru tine.
Succes
Conte, de ce sa fie suspendat? Intre Iohanis si Basescu, chiar e greu de stabilit, care dintre ei a fost mai nociv pentru tara. La Basescu s-a incercat de doua ori suspendarea si nu s-a reusit. Da, e adevarat, se vorbeste de „influente straine”, dar si noi, cu gunoaiele noastre, le-am dat o imensa mana de ajutor.
Chiar credeti ca presedintele nu stie sau nu intelege ce-i cu tara asta? Sau ne considera pe toti niste prosti si atunci i se rupe-n-paspe de noi? E suficient sa te uiti, in fiecare seara la orice post TV, ca ajungi sa te intrebi : bai frate, astia chiar ne iau de prosti? Si raspunsul e invariabil : DA! DA! DA!
Pentru ca asa si e !!!
Am fost violati acum 4 ani (nu pot folosi cuvantul ala cu fu..), suntem violati in prezent, iar la cat suntem de prosti, ne vor viola si in viitor. Si atunci, cine-s prostii?
Asta se intampla cand alte natii au ajuns sa-si bata joc ca conducatorii ai Sfantei Noastre Romanii de natia romana. Cati romani au ajuns presedintii Germaniei??? Nici unul. Cati romani au ajuns sefii serviciului secret german? Nici unul. Cati romani au ajuns primari in arondismentele Parisului? Nici unul. Cati romani sunt in Parlamentul de la Budapesta? Nici unul. Cate societati comerciale romanesti activeaza in Franta, societati la care francezii isi platesc facturile de apa si canal? Nici una. Cate societati de electricitate functioneaza in Italia la care italienii isi platesc facturile de electricitate? Nici una. Cate mari firme agro-alimentare romanesti functioneaza in tarile din Vestul Europei? Nici una. Cati medici romani raspund de sanatatea si viata cetatenilor unui tari??? Nici unul, Si atunci noi, de ce noi romanii trebuie sa-i lasam pe alogeni sa ne conduca destinele noastre si ale Sfantei Noastre Romanii si multinationalele lor sa ne jegmaneasca prin servciile pe care le presteaza in tara noastra??? De ce, dragi romani??? De ce???
Nu doar atat.
Sunt sectoare economice in care nu mai activeaza nici o societate romaneasca (servicii financiare) pt a lasa loc celor straine (germana, franceza, austriace) iar actionarii si specialistii au fost pur si simplu trimisi la puscarie.
@Geanina, stiu dar comentariu a fost postat initial de mine pe Coti si acolo mai mult de 2000 de caractere la o postare nu prea ai voie. Lista-i lunga din pacate.
N-are cine sa-l suspende,suntem o natie de lasi,fara coloana vertebrala!Cu regret spun ca Patapievici avea dreptate cand a spus ceva foarte urat la adresa romanilor. Cand norodul narod tace…sa taca si sa-nghita tot.Inteleg ca suspendarea schiorului- biciclist , mai nou si „golfist” e imperios necesara insa avem o opozitie timorata care e legata de maini si de picioare daca nu e sprijinita de populatie prin iesirea -n strada!De cateva luni nu se reuseste strangerea de semnaturi pentru demiterea unei primarite catastrofe si daca prin absurd,s-ar ajunge la referendum,acesta nu ar fi votat iar initiatorii ar pierde politic.Ce-am votat,d-aia avem parte…
contele asmute contra unei gonflabile.
https://www.comisarul.ro/articol/minora-agresata-sexual-de-un-batran-de-79-de-ani.html
(Linkul pe care l-ai accesat nu este valid.)